عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۲۴۳
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۶
بسته‌ آموزشی چندرسانه‌ای نرم‌افزار «صحيح و زيبا‌خوانی نماز» با تدريس برترين اساتيد قرائت قرآن از سوی سازمان دارالقرآن الكريم منتشر و در مناطق محروم توزيع می‌شود.
عقیق: روابط عمومی سازمان دارالقرآن الكريم اعلام كرد، اين بسته‌ آموزشی شامل لوح فشرده آموزش نماز با عنوان «صحيح و زيبا‌خوانی نماز» با تدريس سيدمحسن موسوی‌بلده به همراه كتاب آموزش صحيح و زيبا خواندن نماز اثر ابوالفضل علامه در 5000 نسخه عرضه شده است.

در بسته آموزشی چند‌‌رسانه‌ای «صحيح و زيبا‌خوانی نماز» كه به همت سازمان دارالقرآن چاپ و توزيع شده است، صحيح‌خوانی نماز به همراه قرائت و ترجمه كامل سوره‌های حمد و توحيد و اذكار نماز و برخی از احكام فقهی گنجانده شده است.

همچنين در اين نرم‌افزار، چند دوره قرائت آموزش اذان، اقامه و نماز توسط اساتيدی همچون عباس سليمی، بهروز ياريگل، امير آقايی، معتز آقايی، موسی صفی‌خانی، سعيد طوسی و محمدحسين سعيديان آموزش داده شده است.

گفتنی است، اين بسته‌ها با هدف آموزش داوطلبان در مناطق محروم و همچنين افرادی كه شرايط شركت در كلاس‌های حضوری را ندارند توسط سازمان دارالقرآن الكريم تهيه و تدوين شده است و همچنين از طريق ادارات‌كل تبليغات اسلامی استان‌ها و انتشارات بصائر در تهران قابل دسترسی است.


منبع: ایکنا

211001


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین