عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۱۸۵۹
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین عنوان کرد
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: بیش از ۷۰۰ مداح و ذاکر اهل‌بیت(ع) دانش‌آموز و نوجوان در استان قزوین فعالیت می‌کنند.
عقیق:حجت‌الاسلام علی نعمت‌الهی در نشست با مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) استان قزوین اظهار داشت: با توجه به این نکته که پایه و اساس تربیت افراد در سنین پایین صورت می‌گیرد که در همین راستا بیش از ۷۰۰ مداح و ذاکر اهل بیت(ع) دانش‌آموز و نوجوان در استان قزوین فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مداحان و ذاکران اهلبیت عصمت و طهارت(ع) از جایگاه خاصی در جامعه برخوردار هستند بیان کرد: در حال حاضر بیش از ۷۰۰ دانش‌آموز مداح در استان قزوین وجود داشته که با برنامه‌ریزی‌های دقیق و مدون باید از این ظرفیت بهره کافی و مناسب را برد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین با بیان اینکه گسترش مطلوب هیئت‌های دانش‌آموزی در این استان از جایگاه مناسبی برخوردار است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۳۵۰ هیئت دانش‌آموزی در استان قزوین فعالیت کرده که این تعداد ظرفیت ظرفیت مطلوبی محسوب شده و باید از آن به نحو مطلوب استفاده کرد.

نعمت‌الهی با اشاره به اینکه مداحان نباید با بیان مطالب بدون سند با دشمنان در زمینه نفوذ و تغییر باورهای مردم همکاری کنند اظهار داشت: نه تنها نباید از خرافه‌گویی پرهیز کنند بلکه باید با جلوگیری از این دسته از تفکرات جلوی نفوذ دینی دشمنان را بگیرند.

وی گفت: تقویت باورهای دینی در جامعه باید توسط طلاب، روحانیون و مداحان انجام شود و این قشر مهم نیز باید تمام تلاش خود را برای حفظ روحیه استکبارستیزی مردم به‌کار گیرند.

منبع:بنیاد دعبل


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین