عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۱۴۳۱
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۹
سمینار محراب مسافر با رویکرد آموزشی و کاربردی و تجلیل از متولیان نمازخانه‌های برتر مجتمع‌های گردشگری در قم برگزار می شود.
عقیق:با اشاره به اینکه این سمینار در مجتمع شهر آفتاب برگزار می شود، اظهار کرد: در این سمینار یک روزه حجت الاسلام و المسلمین قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور سخنرانی می کنند.

وی افزود: این سمینار در دو بخش کارگاه ‌های آموزشی و کاربردی در جهت ارتقای سطح دانش وآگاهی مدیران مجتمع های گردشگری و تجلیل از متولیان نمازخانه ها و خادمان اربعین از ساعت 9 صبح الی 16 برگزار می شود.
 رئیس انجمن صنفی مجتمع های گردشگری ادامه داد: استاندارد سازی، آگاه سازی مدیران و متولیان نمازخانه ها با مباحث فرهنگی و دینی، ایجاد رقابت مثبت بین تاسیسات گردشگری و ترغیب سرمایه گذاران و خیرین به توسعه نمازخانه های بین راهی و الگوسازی استان قم در سراسر کشور از جمله اهداف برگزاری این سمینار است.
گنج خانلو با اشاره به فعالیت 128 مجتمع گردشگری و واحدهای پذیرایی بین راهی در این استان گفت: در این سمینار مدیران و متولیان نمازخانه های این تاسیسات حضور خواهند داشت.
وی افزود: توسعه و تجهیز نمازخانه های تاسیسات گردشگری در این استان با توجه به جایگاه استان قم به عنوان یک شهر زیارتی و مذهبی ضروری است و به صورت جد در حال پیگیری است تا آنگونه که در شان زائران است خدمات ارائه شود.
وی به تشکیل انجمن خیرین نمازخانه ساز اشاره کرد و گفت: انجمن خیرین نمازخانه ساز در کشور تشکیل شده و در استان قم نیز امیدواریم با راه اندازی این انجمن بتوانیم از ظرفیت های خیرین و سرمایه گذاران در احداث و تجهیز نمازخانه ها استفاده کنیم.

گنج خانلو با اشاره به نقش مهم روحانیون در برپا سازی نمازهای جماعت بین راهی بیان کرد: در این زمینه باید ترتیبال به شکلی اتخاذ شود که طلاب بتوانند این رویه را در پیش گیرند و با برپای نماز های جماعت بین راهی این فصیلت مقدس را در سراسر کشور اجار کنند.

منبع:حوزه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین