عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۰۰۰۷
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۱
شنيده ها حاكي از آن است كه به دليل انتقاد حجت الاسلام شهاب مرادي از سريال معماي شاه، پخش برنامه آيينه خانه كه با حضور ثابت شهاب مرادي روي آنتن مي رفت، متوقف شده است.
عقیق:شنيده ها حاكي از آن است كه به دليل انتقاد حجت الاسلام شهاب مرادي از سريال معماي شاه، پخش برنامه آيينه خانه كه با حضور ثابت شهاب مرادي روي آنتن مي رفت، متوقف شده است.
شهاب مرادي با انتشار پيامك يكي از مسئولان شبكه ٢، اعلام كرد برنامه آيينه خانه فعلا پخش نمي شود.مسئولان رسانه ملي هنوز درباره اين تصميم توضيحاتي ارائه نداده اند.



حجت الاسلام شهاب مرادي هفته گذشته با حضور در برنامه آيينه خانه، به سريال معماي شاه به دليل عدم رعايت برخي ظرافت هاي اخلاقي، كمرنگ نشان دادن نقش روحانيت و ... انتقاد كرد و در بخشي از سخنان خود گفت: «تاریخ را باید درست روایت کرد. بايد نشان دهيم كه شاه قوي بود، اصلا عظمت كار حضرت امام در اين بود كه اين آدم قوي را ذليل كرد.»
مرادي البته همزمان از برنامه ديگر صدا و سيما تجليل كرد و سخنان كارشناسان تاريخي را كه پس از سريال معماي شاه گفت و گو مي كنند بسيار مفيد دانست.
اين حرف هاي شهاب مرادي خيلي زود به صورت گسترده در فضاي مجازي و شبكه هاي اجتماعي منتشر شد.
هر چند رسانه ملي از طريق برنامه صرفا جهت اطلاع و روزنامه جام جم به هجو سخنان مرادي پرداخت، اما در نهايت تصميم گرفتند كه برنامه هفتگي شهاب مرادي متوقف شود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
0
3
سلام.ما خواهان ادامه این برنامه هستیم
بردیا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
0
2
با سلام و عرض ادب

برخلاف استاد مرادی، اتفاق نظر تاریخی وجود دارد که شاه، انسانی ضعیف و دستور بگیر بود.
اما یکی از ابعاد عظمت حرکت حضرت امام، رویارویی با آمریکای به مراتب قدرتمندتر از شاه بودکه حرف اول و آخر را در حکومت پهلوی میزد.
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین