عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۰۰۰
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۰
مهلت ارسال آثار به جشنواره شعر کوثر تا 5 اردیبهشت تمدید شد. اختتامیه این جشنواره 11 اردیبهشت در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

عقیق: قادر طراوت‌پور عقیق رئیس دفتر شعر و ادب وزارت ارشاد در گفت‌وگویی، خبر از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره داد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند تا 5 اردیبهشت آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به آدرس adabi.ostan@yahoo.com بفرستند.

وی درباره جزئیات برنامه اختتامیه این جشنواره هم اظهار داشت: اختتامیه جشنواره 11 اردیبهشت در مشهد مقدس با حضور شاعران پیشکسوت کشوری و برگزیدگان جشنواره برگزار می‌شود. همچنین شب شعری با موضوع سیره و سبک زندگی حضرت زهرا با حضور شاعران پیشکسوت و برگزیده در شب 10 اردیبهشت در مشهد برگزار می‌شود.

طراوت‌پور افزود: قرار است سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اختتامیه مراسم حاضر شود و ما در این مراسم از 8 برگزیده با جوایز نفیسی تقدیر خواهیم کرد. ضمن اینکه ممکن است تعداد برگزیدگان از این تعداد بیشتر هم شود.

وی درباره داوران جشنواره هم گفت: محمد کاظم کاظمی، علیرضا قزوه و خودم داوران این جشنواره هستیم و این برنامه به همت اداره کل ارشاد استان خراسان رضوی، دفتر امور بانوان و دفتر شعر و ادب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

گفتنی است هر نفر می‌تواند حداکثر با 5 شعر با موضوع سیره و سبک زندگی حضرت زهرا(س) در این جشنواره شرکت کند.


منبع: فارس

211001


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین