عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

موسسه هنر و ادبیات هلال برگزار می کند :
موسسه هنر و ادبیات هلال در پی شهادت مظلومانه شیخ نمرباقر النمر فراخوان شعری تحت عنوان “به جرم صدا” را منتشر کرد.
سرویس شعر آیینی عقیق : موسسه هنر و ادبیات هلال در پی شهادت مظلومانه شیخ نمرباقر النمر فراخوان شعری تحت عنوان "به جرم صدا” را منتشر کرد.

موسسه هلال ضمن اعلام این خبر افزود : از اولین دقایق انتشار خبر جانسوز شهادت رهبر شیعیان عربستان شیخ نمر، شاعران دغدغه مند و غیور پارسی زبان ، بغض قلبی و انزجار خود از عاملان این حادثه را در قالب سروده هایی اعلام کردند. این مسئله موسسه هلال را بر آن داشت تا در قالب فراخوانی به جمع آوری آثار مربوط به این موضوع بپردازد. هلال همچنین پیمان طالبی را بعنوان دبیر فراخوان شعر به جرم صدا معرفی کرد.




قرار است همزمان با چهلمین روز شهادت شیخ نمر، کتابی از آثار برگزیده این فراخوان به همت موسسه هلال منتشر گردد. همچنین 10 اثر برگزیده در این فراخوان، توسط شاعران این آثار دکلمه خواهند شد تا در قالب یک لوح فشرده به همراه کتاب فراخوان، در یک مجموعه نفیس به بازار نشر عرضه گردد.
شاعران می توانند از طریق آدرس ایمیل bejormeseda@gmail.com آثار خود را برای دبیرخانه ارسال نمایند. وی خاطر نشان کرد برای اولین بار در سطح فراخوان های ادبی کشور، امکان ارسال اثر به دبیرخانه از طریق ربات تلگرام نیز فعال شده است و شاعران علاقه مند می توانند از طریق ربات تلگرام موسسه هلال به آدرس telegram.me/madayehbot آثار خود را جهت انتشار در کتاب و لوح فشرده ارسال نمایند.
مهلت ارسال آثار به فراخوان شعر به جرم صدا تا روز دوازدهم بهمن ماه خواهد بود.

ایمیل فراخوان : bejormeseda@gmail.com
ربات موسسه هلال : telegram.me/madayehbot
سایت موسسه هلال : http://www.madayeh.com/

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین