عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۹۷۵۹
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۹
چهارمین جلسه کمیته ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور نمایندگان برخی از دستگاه‌های قرآنی در سازمان دارالقرآن الکریم برگزار شد.
عقیق:چهارمین جلسه کمیته ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی بعد از ظهر دیروز 21 دی‌، با حضور نمایندگان برخی از دستگاه‌های قرآنی در سازمان دارالقرآن الکریم برگزار شد.
بنا بر این گزارش، در ابتدای این جلسه «مهدی قره شیخلو» رئیس سازمان دارالقرآن الکریم به برنامه های اجرایی دهه فجر امسال اشاره کرد و از برگزاری مراسم سومین سال تاسیس دفتر حفظ و نشر قرآن سازمان دارالقرآن در این ایام خبرداد.
قره شیخلو، برگزاری مراسم تکریم چهره های قرآنی را از دیگر برنامه های سازمان عنوان کرد و گفت: یازدهمین دوره تکریم چهره های قرآنی کشور همانند اسبق در ایام الله دهه فجر برگزار می شود و طی آن از اساتید، موسسات برتر، خانه های قرآن شهری و روستایی منتخب، حائزان رتبه برتر در طرح اعطای مدرک به حفاظ و همچنین خانواده معظم قاریان مهاجر الی الله تجلیل خواهد شد.
در ادامه این جلسه، نماینده رادیو قرآن با اشاره به طرح های این دستگاه در ایام الله دهه فجر اظهار کرد: برنامه هایی تحت عنوان، برنامه‌ «قرآن کتاب انقلاب»، برنامه صبحگاهی «والشمس»، برنامه‌ای رادیوی «افق» در موضوع گفت و گو با مسئولان قرآنی کشور، پوشش «محافل انس با قرآن» از جمله برنامه های رادیو قرآن است.
در ادامه نیز نماینده شبکه قرآن سیما در رابطه با برنامه های این شبکه اظهار داشت: برنامه هایی نظیر، برنامه «جشن انقلاب» با هدف معرفی دستاوردهای قرآنی استان‌ها، «غرفه شبکه قرآن» در مسیر راهپیمایی 22 بهمن و برنامه «مجله قرآنی» از جمله برنامه های پخش شده از سیمای جهوری اسلامی به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی است.
هچنین نماینده سازمان قرآن و عترت بسیج در این جلسه گفت: همزمان با دهه فجر علاوه بر اینکه با خانواده شهدا قرآنی دیدار خواهیم داشت؛ سه محفل بزرگ انس با قرآن در کردستان، کرمان و کهکلویه و بویر احمد و 24 دوره مسابقات قرآن بسیج نیز برگزار خواهد شد.
همچنین نماینده اتحادیه موسسات قرآنی مردمی در این جلسه گفت: «برگزاری مراسم تجلیل از فعالان قرآنی»، «برگزاری همایش قرآنیان»، «برگزاری مسابقات قرآن به صورت حضوری و مصاحبه‌ای»، «نمایشگاه ویژه دهه فجر و برگزاری جشنواره قرآن و سبک زندگی»، «تهیه و توزیع پوستر در بین موسسات قرآنی»، «برگزاری مراسم ویژه دهه فجر در سه هزار موسسه»، «دیدار با خانواده شهدا»، «دیدار مدیران موسسات قرآنی با جانبازان و معلولین در استانها» و «حضور در مراسم تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل» از جمله برنامه‌های پیش بینی شده توسط کمیته قرآن ستاد دهه فجر است.

منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین