عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۹۷۱۲
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹
مادر صبور و دریادل شهیدان سید زین العابدین و سید جمال الدین نبوی چاشمی به دیدار فرزندانش شتافت.
عقیق:همزمان با بیست و نهمین سالگرد شهادت دو تن از فرزندان معنوی حضرت روح الله در عملیات کربلای 5، مادر این دو عزیز هم پای بر بساط «عند ربهم یرزقون» نهاد.

شهیدان سید زین العابدین و سید جمال الدین نبوی چاشمی از غیور مردان خطه عشایری منطقه چاشم مهدی شهر سمنان بودند که در عملیات کربلای 5 از شراب طهور الهی سیراب شدند.

مادر شهیدان سید زین العابدین و سید جمال الدین نبوی به دیدار فرزندانش شتافت

در دوران 8 ساله دفاع از کیان و شرف ملت بزرگ ایران، بارها شاهد حضور  ابراهیم وار  " سید محمد" پدر خانواده با سه فرزند غیورش در خطوط مقدم نرد عشق باختن با مولایشان بودیم. پدری که سرانجام در شب های وصال کربلای پنج، دو اسماعیل خود را با خلعت شهادت به حجله گاه قاب قوسین او ادنی فرستاد.

سید محمد ملقب به "ابوالشهیدین" در رنج فراق نورچشمانش سال ها سوخت و ساخت تا سرانجام او هم به ضیافت الهی فراخوانده شد و چه سبکبال و سبکبار، بال در بال ملائک گشود و بلی گویان دعوت حق را لبیک گفت.

آنها رفتند و یک کوه غم بر دل مادر نهادند. او هاجر زمان خود بود. مقرب بود و جام بلایش بیشتر. صفا و مروه اش، مقبره ابراهیم و اسماعیل هایش بود. آن قدر ماند و ماند تا شاید ما گم شدگان خاک، حجت هایمان را دریابیم...و سرانجام پس از سال ها انتظار او هم به محفل افلاکیان فراخوانده شد.آنها که در قهقهه مستانه شان عند ربهم یرزقون اند. طوبی لهم و حسن ماب.

با عرض تسلیت این مصیبت جانسوز به فرزند برومند خانواده معظم شهیدان عالی مقام جناب حجت الاسلام والمسلمین سید شهاب الدین نبوی، از خداوند متعال برای بازماندگان صبر جمیل و برای آن خادمه حضرت زهرا سلام الله علیها علو درجات مسئلت داریم. روحمان با یادشان شاد. هدیه به ارواح بلندپروازشان صلوات.اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین