عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۸۹۷۵
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۷
در پیام تسلیت سازمان دارالقرآن‌الکریم به مناسبت رحلت آیت‌الله شجاعی آمده است: «این عالم با اخلاص به خوبی توانست در دوران حیات پر برکت خویش، جمعیت کثیری را در مسیر اطاعت رب العالمین، همراه خود کند».

عقیق:در پی عروج حضرت آیت‌الله محمد شجاعی سازمان دارالقرآن‌الکریم پیامی به شرح ذیل صادر کرد.

رحلت آیت‌الله محمد شجاعی (رحمةالله علیه) که درس‌های قرآن، اخلاق و اعتقادات ایشان از پرطرفدارترین برنامه‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است، برای عموم مردم ایران به خصوص جوانان و جویندگان معارف حیات‌بخش قرآن کریم که سال‌ها از زبان شیوا و رسای او درس کتاب و عترت (ع) آموختند؛ مایه تألم و اندوه فراوان شد.

این عالم با اخلاص به خوبی توانست در دوران حیات پر برکت خویش، جمعیت کثیری را در مسیر اطاعت رب العالمین، همراه خود کند و ان‌شاءالله به واسطه این تلاش مستمر، اکنون در آغاز حیات جاوید خویش، نزد پروردگار رحیم، متنعم است.

سازمان دارالقرآن‌الکریم ضمن تسلیت ضایعه درگذشت این عالم ربّانی به محضر حضرت ولی‌عصر(عج)، مقام معظم رهبری، حوزه‌های علمیه و عموم مردم مؤمن و متدینی که سالیان متمادی از درس‌های هدایت‌بخش این عالم وارسته بهره‌ جستند؛ از خداوند متعال برای آن عزیز سفر کرده، رحمت و غفران و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین