عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۸۶۲۶
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵
مراسم اربعین شهید مدافع حرم مسعود عسکری با مداحی حاج مهدی سلحشور
یکی از شرافت های شهدا این است که از مؤمنین دفاع می کنند. مردم قدر شهدای مدافع مؤمنین مظلوم را خواهند دانست. ما مدیون شهدای مدافع حرم هستیم. شهدای مدافع حرم جهان ما را بزرگتر کرده اند. شهدا ما را بیدار می کنند

گزارش تصویری


عقیق: مراسم اربعین مدافع حرم اهل بیت (ع)شهید حاج مسعود عسگری با سخنرانی حجت الاسلام علیرضا پناهیان و مداحی حاج مهدی سلحشور در مسجد و حسینیه یوم الغدیر ( میدان ابوذر ) برگزار شد .

در ادامه گزیده ای از سخنان حجت الاسلام پناهیان را بخوانید:

_ خداوند متعال در قرآن کریم وعده داده است که اهداف شهدا را تماماً محقق سازد و عمل شهیدان را تباه نمی کند. شهدا وقتی برای کاری قدمی برمی دارند به اهدافشان می رسند. کسانی هم که کافر هستند خداوند عملشان را تباه خواهد کرد. ما هر چه شهید می دهیم قدرتمندتر می شویم و به اهداف عالی خود نزدیک تر می شویم. شهدا مظهر قدرت یک کشور هستند. شهدا نقاط برجسته ای هستند که دلیل قدرت ما هستند و قدرت آفرین هستند.

_ در آیات قرآن آمده است که شهدا را مرده نپندارید و بلکه شهدا زنده هستند. این که شهدا زنده هستند یعنی شهدا اثر گذار هستند. شهدا از خود پروردگار عالم ارتزاق می کنند و نزد پروردگار هستند. شهدا روزی باعظمتی دریافت می کنند.تنها خانواده شهیدان  می توانند نوری که بعد از شهادت شهید در آن خانه تلالو کرده را ببینند.

_ شهدا درس هایی را با کمی تأمل به ما می دهند. شهدا معلمان برجسته ای برای جامعه هستند. تعداد تکرار نام اباعبدالله الحسین(ع) و کربلا و عاشورا به طور متوسط در هر وصیت نامه شهدا چهارمرتبه می باشد. ما حدود دویست هزار شهید داریم.  معلمان حقیقی ولایت فقیه شهدا هستند. جامعه ما از همه امتحان های ولایت مدارانه پیروزمندانه جلو آمده است. شهدا معلمان حقیقت انقلاب هستند.

_ یکی از شرافت های شهدا این است که از مؤمنین دفاع می کنند. مردم قدر شهدای مدافع مؤمنین مظلوم را خواهند دانست. ما مدیون شهدای مدافع حرم هستیم. همه شهدا به استقبال شهدای مدافع حرم می آیند. شهدای مدافع حرم جهان ما را بزرگتر کرده اند. شهدا ما را بیدار می کنند. شهید معلم مؤثری است. چون شهید جان خود را برای ما داده است.

_  الان شهدا بصیرت ما را بیشتر می کنند و معلمانی هستند که فتنه های جدید ما را از بین نبرد. امام رضا(ع)  می فرماید که در آخر الزمان فتنه ای در میان کسانی که اهل محبت ما هستند، رخ می دهد که شدیدتر از فتنه دجال است که این فتنه با دوستان ما اهل بیت دشمنی می کند و با دشمنان اهل بیت دوستی می کند.

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین