عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۷۶۸۴
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱
در شام شهادت امام رضا(ع) بزرگترین محفل انس با قرآن با حضور گسترده عاشقان امامت و ولایت از ساعت 21 در رواق امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.
عقیق:حجت الاسلام والمسلمین سید جلال حسینی، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی با بیان اینكه پیوند بین قرآن و عترت از رسالت‌ های اصلی برپایی محافل قرآنی است اظهار كرد: در شام شهادت ولی نعمتمان علی بن موسی الرضا(ع) بزرگترین محفل انس با قرآن با حضور گسترده عاشقان امامت و ولایت از ساعت 21 در رواق بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می شود.

وی افزود :حامد علیزاده، علیرضا اسحقی، سید جواد حسینی از جمله قاریانی هستند كه در این محفل به قرائت آیات روح بخش قران كریم می پردازند.

حسینی تصریح كرد: این محفل و دیگر برنامه های فرهنگی و مذهبی ایام شهادت امام رضا(ع) در مطهر رضوی از طریق اتاق‌های گفت‌وگوی اینترنتی (رضوی تاک) و سایت «رضوی تی وی» قابل مشاهده است.

لازم به یادآوری است: آستان قدس رضوی ضمن اهتمام ویژه در برپایی محافل قرآنی و انس و الفت بیش‌تر زائران حرم مطهر رضوی با معارف بلند قرآنی، محافل انس با قرآن را در مناسبت‌های ملی و مذهبی برای عموم زائران بارگاه منور رضوی برگزار می‌کند. 

منبع:باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین