عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۷۵۰۷
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴
حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری:
رئیس هیئت مدیره موسسه روایت سیره شهدا با اشاره به اينكه روايات و كلمات اهل بيت(ع) نسخه زندگي ساز است، تصريح كرد: سيره معصومين(ع) بهترين ترجمان سبك زندگي اسلامي است.
عقیق:حجت الاسلام والمسلمين محمد مهدي ماندگاري، در سلسله جلسات سبك زندگي در سيره اهل بيت(ع)، در حرم مطهر رضوی، اظهار كرد: طهارت زيارت با اصلاح غيرت ديني در زندگي ظهور مي كند.
وي، ارتباط با انسان کامل، اظهار ایمان و ارتباط با خدا، تکریم و تعظیم اهل بیت(ع)، کاهش و فروکش انجام اعمال خلاف و اتحاد و همدلی در مقابل دشمنان را از مهمترين آثار و فواید فردی و اجتماعی زیارت برشمرد.
رئیس هیت امنا موسسه روایت سیره شهدا گادامه داد: ائمه(ع) محب و محبوب خدا هستند و حب محبوب خدا، حب خداست و زیارت حرم های مطهر اهل بیت(ع) جلوهایی از عشق و محبت و دلدادگی به پروردگار است.
وي با بيان اين كه امروز دشمنان به دنبال كمرنگ كردن غيرت مردان و حیای زنان هستند، افزود: عمل به آموزه‌های دینی مهمترين راه  نهادينه شدن سبک زندگی اسلامی است و اگر ما سيستم زندگي خودمان را بر مبناي سيره اهل بيت(ع) تنظيم كنيم، مي توانيم در برابر ترفند هاي دشمن مقاومت كنيم.
سخنران حرم مطهر رضوي خاطرنشان كرد: خانواده و زندگی سالم در گرو داشتن زندگی اسلامی و الگو گرفتن از ائمه‌اطهار(ع) است، چرا كه اين خاندان الگوهاي معرفي شده از درگاه خداوند هستند.
وي طهارت زيارت و عمل صالح را دو  دليل تغيير و پاك شدن انسان از گناهان عنوان كرد و افزود: غیرت ديني از فضیلت های الهی و انسانی است که همواره حافظ و نگهبان دین و آیین خداوند و ناموس انسان و جامعه در برابر ضد ارزش ها و عوامل انحراف زاست.
حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری تصریح کرد: انسان بايد براي درك ظهور امام زمان(عج) طاهر و صالح باشد كه تنها راهكار طهارت و عمل صالح توسل به اهل بيت(ع) و به كار گيري سيره اولياي الهي در زندگي است.
رئیس هیئت مدیره موسسه روایت سیره شهدا در پایان با اشاره به اينكه روايات و كلمات اهل بيت(ع) نسخه زندگي ساز است، تصريح كرد: سيره معصومين(ع) بهترين ترجمان سبك زندگي اسلامي است.


منبع:حوزه
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین