عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۶۷۴۲
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹
برنامه مركز پزشكي حج و زيارت جمعيت هلال احمر براي ايام اربعين، ارائه خدمات درماني در شهرهاي نجف اشرف، كربلا و مسير نجف تا كربلا است، چراكه 95 درصد زائران اباعبدالله الحسين(ع) از اين مسير عبور مي‌كنند.
عقیق: دكتر علي حيدري با تشريح راهنماي دريافت دارو و درمان رايگان در نجف و كربلا اظهار داشت: برنامه مركز پزشكي حج و زيارت جمعيت هلال احمر براي ايام اربعين، ارائه خدمات درماني در شهرهاي نجف اشرف، كربلا و مسير نجف تا كربلا است، چراكه 95 درصد زائران اباعبدالله الحسين(ع) از اين مسير عبور مي‌كنند.
حيدري با بيان اينكه 950 نيروي متخصص پزشك، امدادگر، پرستار، كارشناس بهداشت و كارشناس دارويي از روز اول تا چهارم آذرماه به عراق اعزام مي‌شوند، افزود: نيروهاي اعزامي اين مركز در 10 درمانگاه شهر كربلا، 10 درمانگاه نجف اشرف و 12 چادر بين راهي در مسير نجف تا كربلا مستقر شده و خدمات دارويي و درماني رايگان به زائران ارائه مي‌دهند.
به گزارش هلال احمر، معاون عتبات عاليات مركز پزشكي حج و زيارت هلال احمر همچنين با اشاره به پيش بيني ورود 3 ميليون زائر ايراني به كربلا در ايام اربعين، خاطرنشان كرد: 95 تُن دارو ويژه اين ايام به عتبات عاليات ارسال شده است كه اين ميزان نسبت به مقدار مشابه سال گذشته 5 برابر و نيروهاي متخصص اعزامي مركز پزشكي حج و زيارت نيز نسبت به سال گذشته 3 برابر شده است.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین