عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۶۶۲۳
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹
سوگواره عاشورایی ملل اسلامی در ادامه ویژه برنامه های سوگواره «خیمه‌ها و نجواها» 4 آذرماه در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌شود.
عقیق:سوگواره عاشورایی ملل اسلامی نمایش آیین عزاداری کشورهای اسلامی هند و پاکستان برای امام حسین (ع) است. در این مراسم علاوه بر اجرای آیین‌های عزاداری، افضل ایمانی، نوشاد رضوی و فرمان علی جعفری نیز نوحه خوانی می‌کنند.

این مراسم 4 آذرماه با حضور سفرای کشورهای اسلامی و همچنین شهروندان پاکستانی و هندی در ایران ساعت 19 در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

همچنین سوگواره خیمه‌ها و نجواهای برج میلاد تهران با اجرای کنسرت شب دهم علیرضا قربانی در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران ادامه خواهد داشت و در این کنسرت علیرضا قربانی رپرتوار «شب دهم» را به همراه چند قطعه جدید برای علاقه‌مندان و مخاطبان بازخوانی می‌کند. کنسرت علیرضا قربانی 5 و 6 آذرماه در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، دومین دوره سوگواره خیمه‌ها و نجواها با برگزاری ویژه برنامه‌های مختلف هنری شامل اجرای تئاتر و کنسرت، شب شعر، عزاداری ملل اسلامی، سوگ چامه‌ها و ... از 13 آبان ماه (مقارن با 21 محرم) تا 21 آذرماه در برج میلاد تهران برگزار می‌شود.


منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین