عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۶۴
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۹
کارگردان و تمامی عوامل پشت دوربين انتخاب شده‌اند و به زودی اسامی آنها اعلام خواهد شد. تيم توليد اين پروژه متشکل از افراد حرفه‌ای است که به کار خود آشنايی کامل دارند؛ همچنين لوکيشن‌ها نيز انتخاب شده و اراک، قم، شوشتر، اصفهان و مشهد از جمله شهرهايی است که در آنجا تصويربرداری خواهيم داشت.
عقیق: به گفته مهام؛ تهيه‌کننده تلويزيون مجموعه مستند «حديت بندگی» در 13 قسمت 45 دقيقه‌ای به زندگی 13 تن از عرفا و علمای فاضل شيعه می‌پردازد و می‌توان اين برنامه را به نوعی ادامه مجموعه «حديث سرو» قلمداد کرد.

علی مهام، تهيه‌کننده تلويزيون با اشاره به ساخت مجموعه جديد «حديث بندگی» و با بيان مطلب فوق افزود: اين برنامه مجموعه‌ای مستند، بازسازی فضا و برشی از دوران مهم و تاثيرگذار زندگی علما و عرفا، مصاحبه با افراد شاخص و شاگردان ايشان به همراه نريشن و متن مناسب است و بسياری از فضاها در اين مستند بازسازی خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اسامی اين علما و عرفای برجسته جهان اسلام افزود: حضرت آيت‌الله محمدعلی اراکی، حضرت آيت‌الله سيد محمدهادی ميلانی، حضرت آيت‌الله سيد رضا بهاالدينی، حضرت آيت‌الله سيدابوالحسن اصفهانی، علامه عبدالحسين امينی، حضرت آيت‌الله عبدالکريم حق‌شناس، حضرت آيت‌الله ميرزا جواد تهرانی، حضرت آيت‌الله شيخ جعفر شوشتری، حضرت آيت‌الله سيد احمد فهری زنجانی، آيت‌الله علی مشکينی، آيت‌الله سيد مهدی الهی قمشه‌ای و شيخ محمدحسين زاهد از شخصيت‌هايی هستند که در اين برنامه به آنها پرداخته خواهد شد.

مهام تاکيد کرد: اسامی اين علما و عرفای فاضل از طريق شبکه قرآن و معارف سيما برای معاونت سيما فرستاده شده و از سوی آنها نيز مورد تاييد قرار گرفته است. کارگردان و تمامی عوامل پشت دوربين انتخاب شده‌اند و به زودی اسامی آنها اعلام خواهد شد. تيم توليد اين پروژه متشکل از افراد حرفه‌ای است که به کار خود آشنايی کامل دارند؛ همچنين لوکيشن‌ها نيز انتخاب شده و اراک، قم، شوشتر، اصفهان و مشهد از جمله شهرهايی است که در آنجا تصويربرداری خواهيم داشت.

مهام با اشاره به عوامل اين پروژه يادآور شد: تصويربرداری اين مجموعه را بعد از تعطيلات پيش رو آغاز خواهيم کرد و به احتمال قوی قم اولين شهری خواهد بود که ما کار خود را در آن آغاز خواهيم کرد؛ از سويی ديگر امکان اينکه برای گرفتن برخی صحنه‌ها و تصاوير به نجف و کربلا هم برويم زياد است.

وی تصريح کرد: اين کار پروژه فاخر و ارزشمندی است که قطعا با حمايت‌های گروسی، مديريت شبکه قرآن و معارف سيما و گرجی قائم مقام شبکه به مرحله توليد رسيده است و اين نشان از اهميت موضوع برای اين شبکه دارد؛ از سويی ديگر کار کردن درباره شخصيت‌های ارزشمند و برجسته اسلامی فرصتی است مغتنم که نبايد آن را از دست داد و اميدوارم بتوانيم کاری در خور شأن اين علما و مخاطبان تهيه کنيم.

يادآور می‌شود، علی مهام تهيه کننده سينما و تلويزيون است که ساخت فيلم‌ و مجموعه‌هايی همچون «نيما يوشيج»، تله‌فيلم «برمی‌گرديم»، تله‌فيلم «شيشه‌های بخار گرفته»، مستند «نجوای درون»، مجموعه تلويزيونی قرآنی «آخرين غزل» و ... را در کارنامه کاری خود ثبت کرده است.
 
منبع: شیعه آنلاین

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین