عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۵۹۰۱
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷
واکنش حاج منصور ارضی به اظهارات برخی مسئولین
می‌گوید اگر می‌خواهید انتقاد کنید، می‌توانید از امام المسلمین هم انتقاد کنید! نمی‌گوید رهبری می‌گوید امام المسلمین، یعنی شامل امام زمان علیه السلام هم می‌شود، حرف کفار را می‌زند که آمدند و اهانت کردند.

عقیق: حاج منصور ارضی در واکنش برخی اظهارات مسئولین مبنی بر آزادی مطبوعات در نقد امام المسلمین گفت:

عرض کردیم برائت گاهی به صورت لعن صریحا اعلام می‌شود، یک به یک و به صورت طایفه ای لعن می‌کنی ، چون آنقدر عملکردشان بد بوده مستقیم لعن می‌کنی ، این که بیان کنند امام علیه السلام خارجی است واقعا باید آنها را لعن کنیم و از آنها برائت بجوییم. حالا چه با زبان چه  قلبا و چه با عمل باید برائت بجویی، چون اهانت به امام کفر است.
 
می‌گوید اگر می‌خواهید انتقاد کنید، می‌توانید از امام المسلمین هم انتقاد کنید! نمی‌گوید رهبری می‌گوید امام المسلمین، یعنی شامل امام زمان علیه السلام هم می‌شود، حرف کفار را می‌زند که آمدند و اهانت کردند. شاید عقلش را از دست داده ، خدا شرشان را به خودشان برگرداند. ما باید از کسی که به امام اهانت می‌کند تا قیامت برائت بجوییم. پس یک دسته هستند که مستقیما به امام علیه السلام اهانت کردند، که می‌تواند با عملکردشان باشد یا تمکین کردن اهانت کنندگان "وَ لَعَنَ اللَّهُ الْمُمَهِّدینَ لَهُمْ بِالتَّمْکینِ مِنْ قِتالِکُمْ" . یک عده هستند که زمینه سازی می‌کنند برای بی حیایی دیگران که بتوانند راحت‌تر اهانت کنند به دستگاه خدا و دین خدا. مطبوعات مگر به وظیفه خودش به صورت کامل عمل کرده که حالا بخواهد منتقد دین خدا شود؟

خیلی‌ها ظاهرا از دشمنان برائت می‌جویند مثلا می‌گویند آمریکا جنایت کار است اما در پشت صحنه مذاکره کرده اند.
برائت گاهی شکلش عوض می‌شود و می‌گویی "مِمَّنْ اَسَّسَ اَساسَ ذلِکَ"، گاهی حرکت می‌کنی "بَرِئْتُ اِلَى اللَّهِ وَ اِلَیْکُمْ" به سوی اهل بیت علیهم السلام می‌روی و بر علیه دشمنان جبهه می‌گیری، دشمنانی که اساس را ظلم و جور قرار دادند و آن را جاری کردند. در زمان حال دشمن اصلی ما به قول مقام معظم رهبری آمریکاست. برای اعلام برائت گاهی باید فریاد بزنی، گاهی هم باید بیایی در سپاه خدا و اهل بیت علیهم السلام و آن موقع بگویی "بَرِئْتُ اِلَى اللَّهِ وَ اِلَیْکُمْ مِنْهُمْ" من از دشمنان خدا به سوی خدا می‌روم به وسیله‌ی برائت . فضایی ایجاد شده که شخص شب مومن است و صبح با یک سخنرانی کافر می‌شود، چون نمی‌فهمد چه می‌گوید. بارها گفتیم الآن جوان‌های ما برای ازدواج با معضل‌های متعددی روبرو هستند که یکی پول برای تهیه‌ی جهیزیه است. اما می‌بینی وقتی در فروش خودرو با مشکل مواجه می‌شوند، به فکر می‌افتند و شروع می‌کنند به وام دادن. این نشان می‌دهد که جهت حرکت به سوی بی دینی است خدا به ما و ملت ما رحم کند. باید برائت بجویی، اول هم باید به سمت خدا بیایی، خیلی‌ها ظاهرا از دشمنان برائت می‌جویند مثلا می‌گویند آمریکا جنایت کار است اما می‌بینی در پشت صحنه مذاکره می‌کنند و حرف هایشان را زده اند ولی در ظاهر حرف دیگری می‌زنند. فکر کن ببین "بَرِئْتُ اِلَى اللَّهِ" یعنی چه؟ برائت باید به خاطر خدا و به سمت خدا باشد وگرنه مشکل پیدا می‌شود. باید برائت را تنظیم کرد که درجه اش کم یا زیاد نباشد. جزء هفدهم قرآن فراموش نشود. پول برای جهیزیه فراموش نشود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ابوعلي
|
ROMANIA
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
0
0
خدا حاج منصور رو از شر اين تازه كارها حفظ كند ، همگي بايد مراقب بزرگان باشيم تازه كارها خيلي نامردند ، اون يكي رو ديديد تا ديد سپاه مزدورها رو گرفت حالا آمده ميگه ما خرابكارهاي بمب گذار رو گرفتيم!!!!! اگر گرفتي چرا بع عاشورا نگفتي ؟ حالا ميگي
سید مسعود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
0
0
فدای حاجی با بصیرتمون
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین