عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۵۷۷۰
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶
مديرعامل شركت شمسا:
مديرعامل شركت شمسا با اشاره به اينكه در ايام اربعين تمام امكانات اين شركت در اختيار زائران اربعين قرار مي‌گيرد، گفت: كساني كه مي‌خواهند در ايام اربعين زائران را اطعام كنند، مي‌توانند از امكانات آشپزخانه‌هاي ايران استفاده كنند.
عقیق:ناصر خدرنژاد،مديرعامل شركت شمسا، درباره اقدامات شركت شمسا براي زائران اربعين گفت: قرار است تمام اعزام‌هاي شمسا در ايام اربعين متوقف شود و امكانات اين شركت در اختيار زائران اربعين سيدالشهدا(ع) قرار گيرد.
مديرعامل شركت شمسا با اشاره به امكانات شمسا گفت: تمام پروازهاي آن ايام كه در اختيار شمسا بود به ايرلاين‌ها واگذار شده تا آنها هم در اختيار زائران قرار دهند.
وي افزود: نيروها و ستادهاي شمسا در عراق در جهت هماهنگي و كمك‌رساني در بخش‌هاي امداد و گمشدگان، راهنمايي و پيگيري وضعيت زائران در اختيار ستاد اربعين قرار مي‌گيرد.
خدرنژاد با اشاره به وجود آشپزخانه‌هاي ايراني در نجف، كربلا و كاظمين گفت: در ايام اربعين تمام اين آشپزخانه‌ها پخت مي‌كند و كسانيكه مي‌خواهند زائران را اطعام دهند مي توانند از امكانات اين آشپزخانه‌ها استفاده كنند.
مديرعامل شركت شمسا با بيان اينكه تمام امكانات اين شركت در مرزها مانند نيروها و زائرسراها در اختيار زائران اربعين قرار مي‌گيرد، گفت: شركت‌هاي حمل و نقلي كه در عراق با آنها قرار داريم را وادار كرديم تا زائران اربعين را با نرخ مصوب جابجا كنند.
وي در خصوص هتل‌هاي در اختيار شمسا گفت: ما تعداد محدودي هتل داريم كه آنها را نيز در اختيار ستاد اربعين گذاشته‌ايم. اما بقيه هتل‌ها مناسب زائران ما نيست زيرا در نجف هيچ هتلي زير 5 شب و در كربلا زير 11 شب اتاق اجاره نمي‌دهند و اجاره‌هاي بسيار گران نيز مي‌گيرند.
خدرنژاد كه معاون سابق امور حج و عتبات سازمان حج و زيارت بود به زائران توصيه كرد تا اخذ ويزا و داشتن گذرنامه معتبر را جدي بگيرند و سفر خود را تا حد امكان كوتاه كنند.


منبع:فارس
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین