عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۵۰۳۳
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۴
۳ شهروند فلسطيني از جمله يك كودك ۸ ماهه در تظاهرات جمعه خشم كه در مناطق مختلف كرانه باختري و نوار غزه، برگزار شده به شهادت رسيدند.
عقیق: به نقل از اسكاي نيوز، سخنگوي وزارت بهداشت فلسطين گفت: كودك شيرخواره ۸ ماهه امروز در نتيجه استنشاق گاز اشك آور كه توسط نظاميان صهيونيست شليك شده بود، به شهادت رسيد.
به گفته سخنگوي وزارت بهداشت فلسطين گاز اشك آور در درگيري نظاميان صهيونيست با جوانان فلسطيني شليك شد.
وزارت بهداشت فلسطين با صدور بيانيه اي افزود: دو جوان ديگر يكي در ايست بازرسي زعتره واقع در جنوب نابلس و ديگري در نزديكي ايستگاه تراموا در قدس اشغالي به شهادت رسيدند و و ۵۲ نفر ديگر در درگيري هاي كرانه باختري و نوار غزه زخمي شدند.
با شهادت اين دو جوان فلسطيني در نابلس و قدس اشغالي، شمار فلسطينياني كه از اوايل اكتبر جاري و انتفاضه جديد به شهادت رسيده اند به ۷۰ نفر رسيد.
پيش از اين گروه هاي فلسطيني خواستار برپايي تظاهرات و راهپيمايي در مناطق مختلف كرانه باختري شدند و از آن تحت عنوان جمعه خشم ياد كردند.
از سوي ديگر يك خودروي نظامي صهيونيستي جوان فلسطيني را در رام الله زير گرفت، حال اين جوان فلسطيني وخيم گزارش شده است. همچنين رژيم صهيونيستي تصميم گرفت پيكر ۵ فلسطيني كه در الخليل به شهادت رسيده بودند را به خانواده هايشان تحويل دهد.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین