چهارمین شماره از کتابمجله همشهری آیه منتشر شد:
عقیق: اوایل محرم امسال بود که حجت الاسلام شهاب مرادی در یک اقدام ابتکاری از کاربران صفحه اینستاگرامش خواست تا با انتشار یک عکس از پرچم عزایی که به احترام سیدالشهداء علیه السلام که در منزل یا محل کار خود زده اند؛در کمپین «بیرق حسینی»شرکت کنند.
این کمپین در فضای مجازی مثل طرح های قبلی او خیلی زود موج ایجاد کرد و صدها نفر از عاشقان امام حسین، از بیرق های حسینی خانه و محل کارشان و بعضا از دانشگاه محل کار یا تحصیل خود عکس گرفتند و با هشتک #بیرق_حسیني منتشر کردند و آمار در چند روز از دوهزار پست فراتر رفت. این موج فقط در فضای مجازی باقی نماند و بسیاری از ارادتمندان حسینی که فراموش کرده بودند این بیرق ها را نصب کنند، اول خانه و محل کارشان را به پرچم های زیبای حسینی زینت دادند و حتی بعضا عکسهایش را هم منتشر نکردند! اما تاثیر خودش را گذاشت. از جمله این تاثیرات ایجاد حساسیت و افزایش اهمیت موضوع«بیرق حسینی»برای اهالی رسانه بود و عکاس ما نیز با این نگاه و حساسیت سراغ یکی از اصناف محترم رفته و از توجه و احترام این صنف محترم به عزای حسینی گزارشی تصویری تهیه کرده است.
خیابان شهید بهشتی بورس نمایشگاه های خودرو؛ این صنف مانند برخی از صنوف شریف از دیرباز نسبت به عزای حسینی و موسم عزای سیدالشهداء بی تفاوت نبوده و ادای احترام کرده اند.
عکاس ما تصاویری از چند مغازه تهیه کرده که می توانید در ادامه آنها را ببینید.
لطفا برای تهیه گزارش تصویری از صنوف دیگر با سوژه«بیرق حسینی» با ما همراهی کنید؛ از طریق ارسال گزارش تصویری و یا حتی معرفی فروشگاه ها ، و یا معابری که اصناف مختلف به عزای حسینی احترام کرده اند.