عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۳۸۷۷
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۹
مدیرکل انفاقات، صدقات و امور اجرایی مشارکتهای مردمی کمیته امداد گفت: در راستای بهره‌مندی خانواده‌های تحت حمایت این نهاد از ماه محرم وصفر به ویژه در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌ الحسین (ع) طرح احسان حسینی اجرا می‌شود.
عقیق:محسن سنائی در ارتباط با اجرای طرح احسان حسینی گفت: این نهاد در ماه محرم و صفرآماده دریافت و توزیع نذورات و احسان عاشقان سیدالشهدا (ع) در بین محرومان و نیازمندان جامعه است و هموطنان می توانند نذورات خود را برای کمک به نیازمندان واقعی به پایگاههای امداد و مراکز نیکوکاری تحویل دهند.
مردم نیکوکار و عزاداران حسینی می‌توانند نذورات خود شامل غذای گرم، خشک و گوشت های قربانی یا نذورات نقدی را دفاتر کمیته امداد تحویل دهند، تا این نهاد با توجه به داشتن بانک اطلاعاتی از نیازمندان، نذورات اهدایی را بین محرومان و مستمندان جامعه توزیع نماید.
مدیرکل انفاقات، صدقات و امور اجرایی مشارکت های مردمی کمیته امداد تصریح کرد: به منظور اجرای طرح احسان حسینی در ایام محرم و صفر، از ظرفیت مساجد، حسینیه ها، تکایا و هیات های مذهبی و نیز نقش روحانیون، مبلغان و مداحان در ترغیب مردم به انجام کار خیر استفاده خواهد شد.
سنایی در خاتمه با اشاره به اهداف طرح احسان حسینی اظهار کرد: استفاده از ظرفیت معنوی مومنین برای خدمت به نیازمندان در ماه محرم و صفر، ساماندهی نذورات مردمی جهت توزیع بین مستمندان واقعی جامعه و تقویت و تبیین فرهنگ احسان از اهداف این طرح است.


منبع:ایسنا
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین