عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۳۷۳۴
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱
دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت(ع):
دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) گفت: تشیع لندنی، دستورات انگلیس در خصوص جریان سازی، ایجاد اختلاف و تفرقه بین مسلمانان و پیوند زدن خرافات به تشیع را پیگیری می کند.
عقیق:حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی اختری، در گفتگویی، در پاسخ به سئوالی در خصوص تشیع لندنی، گفت: سران تشیع لندنی، مزدور انگلیس و استکبار بوده و دستورالعمل های دشمنان اسلام و تشیع را تحقق می بخشند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اشاره به این که انگلیس تلاش می کند تا از افرادی که بی خبر از اسلام و تشیع هستند و ضربه به تشیع می زنند پشتیبانی و حمایت کند، تصریح کرد: این افراد، دستورات انگلیس در خصوص جریان سازی، ایجاد اختلاف و تفرقه بین مسلمانان جهان و پیوند زدن خرافات به تشیع را پیگیری می کنند.

وی به اقدامات مجمع جهانی اهل بیت(ع) در مقابله با تشیع لندنی اشاره کرد و گفت: مجمع جهانی اهل بیت(ع) سران تشیع لندنی را خارج از اسلام می داند و مردم نباید فریب این افراد را بخورند، بلکه باید معارف ائمه(ع) را از منابع اصیل جویا شوند.

دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت(ع)، همچنین بر ضرورت مبارزه و مقابله با گروهک تروریستی و وهابی داعش تاکید کرد و ابراز داشت:  ما آن ها را خارج از اسلام می دانیم. آن ها گروهک های تروریستی هستند که از سوی آمریکا و اسرائیل  و آل سعود و آل نهیان حمایت و پشتیبانی می شوند.

حجت الاسلام والمسلمین اختری افزود: مجمه جهانی اهل بیت(ع) کتاب ها و منشوراتی را در خصوص ماهیت پلید این گروهک های تروریستی وابسته به استکبار منتشر کرده که نشان از عدم اسلام شناسی و فقدان رحم و مروت این گروهک ها دارد.

وی در پایان یادآور شد: تکفیری ها بدون اثبات جرم کسی، تحت عناوینی دروغ، مردم به قتل می رسانند و مرتکب جنایات بسیار بزرگی می شوند و اسلام را بدنام می کنند.


منبع:حوزه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین