عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۳۵۰۵
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۳:۳۸
عضو خبرگان رهبری:
عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: غفلت از اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر منجر به انحراف و فساد جامعه اسلامی می شود.
عقیق:حجت الاسلام والمسلمین کعبی  با اشاره به این که در آستانه ماه محرم و دهه امر به معروف و نهی از منکر قرار داریم، ابراز داشت: کسانی که در راستای احیای این فریضه مسلم الهی گام برمی دارند قطع به یقین در مسیر نهضت عاشورایی هستند و موجبات رضایت خاطر حضرات معصومین(ع) به خصوص قلب نازنین حضرت ولی عصر (عج) را فراهم می کنند.

وی افزود: بی شک مردم و به خصوص مسئولان مدیران جامعه و نظام ، تکلیف و وظیفه ای مهم بر عهده دارند و همه باید با احساس تکلیف وارد شده و رسالت خود را به درستی انجام دهند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بی توجهی و غفلت نسبت به امر به معروف و نهی از منکر را موجب ترویج فساد و گسترش انحراف در جامعه اسلامی دانست و گفت: اگر واقعاً می خواهیم با معضلات اخلاقی و فرهنگی و اجتماعی مقابله کنیم راهش ترویج و احیای همین فریضه دینی است که در اصل هشتم قانون اساسی نیز به صراحت بر آن تاکید شده است.


منبع:حوزه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
-
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
0
0
آقای محترم اینمه امر به معروف می کنی اول لطفا معنی این اقدام را بگو مطمئنم فقط فکر می کنی که باید بری و به چارتا نخ موی زنا گیر بدی؟؟؟؟؟؟؟
دروغگویی
ریاکاری
اختلاس
حرام خواری
رانت خواری
پارتی بازی و باند بازی
حیف ومیل اموال عمومی
اسراف
رباخواری
تمهت زدن
پایمال کردن حقوق ادمها ی بی کس
قضواتهای غلط
برحوردهای توهین امیز
کم فروشی
گران فروشی
خیانت به همسر
هیچ یک از نظر شما شامل امر به معروف و نهی از منکر نمی شه مگر بی حجابی زنان که البته اینهم یک یاز مصادیق است اما با اولویت صدم و همه رو ول کردید و چسبیدید به این امر . شما جیب مارو نزن امربه معروفت پیش کش
وحید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
0
0
من خالفم.به نظر من گرسنگی و فقر و عدم فرصتهای شغلی باعث انحراف جامعه میشه.هی ما بیایم به آدمای اطرافمون بگیم این کارو بکن اون کارو نکن چیزی حل نمیشه.وقتی یه جوون همش بیکاره مسلما هم درآمد نداره و هم اینکه بیکاری باعث میشه این جوون یک سره فکر کنه تا اینکه فکرش به هزار جا میره و بدین طریق انحراف فکری و متعاقبش انحراف عملی در جامعه رواج پیدا می کنه.میدونم که نظرمو منتشر نمی کنید ولی اگه خوندینش بدونین که من هیچ حرف غیسر قابل انتشاری نزدم واقعیت رو گفتم به عنوان یه دلسوز و دوستدار وطن خوبم.
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین