عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۲۹۰
تاریخ انتشار : ۳۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۰
حاج مصطفی طالبی پیر غلام و مداح اهل بیت(ع)
یک سال در جبهه به جای هفت سین، هفت مین داشتیم. سال تحویل آن دوران شور و حال خاص خودش را داشت.

حاج «مصطفی طالبی» پیر غلام و مداح اهل بیت(ع) در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی محافل مذهبی عقیق درباره پسندیده ترین کردار در روزهای فاطمیه که با عید نوروز مصادف شده است، توضیح داد: «حضرت زهرا(ع) موجب فخر تمام عالم بشریت است. ایشان یکی از بزرگترین و شایسته ترین بندگان خداوند است. بنابراین در سوگ این بانوی بزرگوار باید کارهایی انجام دهیم که شایسته مقام ایشان باشد. لذا مردم مسلمان و دین دار جایگاه حضرت زهرا(ع) را در نزد خداوند متعال می دانند و به شایستگی در عید نوروز به سوگ این بانوی بزرگ اسلام می نشینند.»

وی در ادامه صحبتهایش درباره جایگاه حضرت فاطمه(ع) گفت: «از جایگاه رفیع و عظیم این بانوی بزرگ همین را می­گویم که امام علی(ع) نه فقط در زمان حیات حضرت فاطمه زهرا(ص) بلکه پس از شهادت آن حضرت نیز نام ایشان را به بزرگی یاد می کرد و وجود حضرت را مایه افتخار خود می دانست.»

حاج مصطفی سال تحویل در حرم امام خمینی (ره) است و بعد هم به حرم امام رضا(ع) می رود و از آنجا به کربلا مشرف می شود. او در پایان صحبتهایش درباره بهترین خاطره سال تحویلش گفت: «سال تحویل 91 در کربلا بودم و در آن زمان شعر هفت سین کربلا را خواندم. برایم هیچ سعادت و افتخاری بیشتر و بالاتر از این نیست که خدمتکار سید الشهدا(ع) باشم. یک سال در جبهه به جای هفت سین، هفت مین داشتیم. سال تحویل آن دوران شور و حال خاص خودش را داشت. جبهه قرار گاه عاشقان بود، سال تحویلش هم طور دیگری بود.»
212008   

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین