عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۲۸۸
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۰
ويژه برنامه‌های «فصل همدلی» با حفظ حرمت ايام فاطميه و با رويكرد ترويج ترويج سبك زندگی ايرانی اسلامی از 1 تا 13 فروردين‌ماه سال آينده، در پايتخت اجرايی می‌شود.

 عقیق: ويژه برنامه‌های فصل همدلی از 1 تا 13 فروردين‌ماه سال آينده، همزمان با تعطيلات نوروز در مراكز فرهنگی و هنری پايتخت برپا و در قالب اين طرح بيش از 120 مركز در تعطيلات نوروز فعال خواهند بود.

طی ايام نوروز 24 فرهنگسرا، 28 خانه فرهنگ، 40 كتابخانه عمومی و سالن مطالعه، 15 نگارخانه و گالری، 9 موزه و خانه موزه، هفت سالن سينمايی در فرهنگسراها و چهار پرديس سينمايی به فعاليت مشغول هستند.

در فرهنگسراهای بهمن، ولا، رازی و باغ موزه دفاع مقدس ايستگاه‌های فرهنگی و هنری شامل نمايشگاه‌های هنری و صنايع دستی، اجرای موسيقی اقوام ايرانی، مسابقات متعدد فرهنگی و ورزشی، ايستگاه‌های قرآنی و مشاوره‌های دينی و تربيتی و برنامه‌های فرهنگی و آموزشی برپا می‌شود.

تهيه و تدارك محصولات فرهنگی با محوريت موضوع سبك زندگی اسلامی ايرانی برای توزيع از سوی مراكز فرهنگی هنری تهران در تعطيلات نوروز از ديگر برنامه‌های در نظر گرفته شده در قالب طرح همدلی است.

ويژه برنامه‌های فصل همدلی با حفظ حرمت ايام فاطميه و با رويكرد ايجاد تحول در زندگی، ترويج آئين‌ها و سنت‌های اصيل نوروزی، ترويج سبك زندگی ايرانی اسلامی و ايجاد محيطی شاد، پرنشاط، متنوع و سالم جهت پركردن اوقات فراغت شهروندان تهرانی برگزار می‌شود.


منبع: ایکنا

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین