عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۲۸۶۴
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۹
آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) به عنوان بزرگترین مرکز فرهنگی مذهبی جنوب کشور در راستای تسهیل ازدواج جوانان و تشویق آنها به این سنت پسندیده اسلامی، اقدام به راه اندازی سالن عقد ازدواج جوانان با عنوان "پیوند آسمانی" نموده است.
عقیق:سالن عقد ازدواج پیوند آسمانی،  همزمان با ایام عید ولایت با حضور چندین زوج جوان به همراه خانواده های آنها در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ علیه السلام با برگزاری مراسم عقد ازدواج ایشان افتتاح گردید.

سالن عقد پیوند آسمانی، مکانی معنوی با فضایی آرام و سفره آرایی زیبا آماده ارائه خدمات جهت برگزاری مراسم اختصاصی با حضور خانواده و میهمانان زوجین جوان می باشد، زوجین جوان با حضور در حرم مطهر حضرت احمدابن موسی علیه السلام ، زندگی مشترک خود آغاز کرده و این پیوند معنوی را به عنوان ره توشه زندگی به همراه خواهند داشت. 

جوانان سراسر کشور جهت آغاز زندگی مشترک خود در سالن عقد ازدواج پیوند آسمانی حرم مطهر حضرت شاهچراغ علیه السلام می توانند با در دست داشتن برگ جواب آزمایش ازدواج خود و اصل شناسنامه همه روزه در ساعات اداری به واحد جوانان و نوجوانان آستان مقدس واقع در ضلع شرقی حرم مطهر، جنب ورودی مسجد جامع عتیق مراجعه و جهت کسب اطلاعات بیشتر در ساعات اداری با شماره تلفن 32131321 تماس حاصل فرمایند. 

زوجین جوان با حضور در این برنامه ، علاوه بر اجرای مراسم عقد ازدواج و دریافت بسته فرهنگی ویژه خانواده، می توانند از خدمات فرهنگی جانبی مانند استفاده از خدمات مرکز مشاوره آستان مقدس در زمینه های مختلف و کارگاه های آموزشی ویژه خانواده ها و جوانان و ... استفاده نمایند.

منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین