عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۱۵۷۳
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۷
مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد گیلان از ارسال بیش از ۷۸۰ اثر به طرح ملی «باب المراد» خبر داد و گفت: منتخبین این طرح ملی شهریور ماه معرفی می شوند.
عقیق:حجت الاسلام سلیمان پورابراهیم، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان از ارسال بیش از 780  اثر به دبیرخانه طرح ملی «باب المراد» خبر داد و گفت: این طرح ملی با هدف آشنایی با سیره هفتمین پیشوای شیعیان جهان و ترویج و تبیین سیره امام موسی کاظم (علیه السلام) برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان گیلان با حمایت ستاد عالی کانون‌های مساجد کشوراین طرح ملی را اجرا می کند،افزود: شناسایی ابعاد مختلف شخصیتی و فراگیر کردن فعالیت‌های فرهنگی و هنری در جهت ترویج سبک زندگی امام موسی کاظم (علیه السلام) ازاهداف اجرای این طرح ملی است.

 

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان گیلان سبک زندگی در سیره عملی امام موسی کاظم (علیه السلام) و آشنایی با سیره اخلاقی و سیاسی امام موسی کاظم (علیه السلام) و اثرات آن در جامعه اسلامی را از موضوعات این طرح ملی نام برد که در  6 بخش شعر، کتابخوانی، بازنویسی ادبی، تولید بروشور، وبلاگ نویسی و مسابقه پیامکی برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه طرح ملی «باب المراد» در دو بخش استانی و کشوری برگزار می‌شود تصریح کرد: در بخش شعر، اشعار باید در قالب کلاسیک و نو و با موضوعات مرتبط با امام موسی کاظم و یا امامزاده سیدجلال الدین اشرف (علیه السلام) از نوادگان امام موسی کاظم مدفون در استان گیلان باشد.

 

حجت الاسلام پور ابراهیم زمان معرفی برگزیدگان رشته های این طرح ملی را تا پایان شهریور ماه ذکر کرد.


منبع:شبستان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین