عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۱۵۵۳
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶
نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت و اميرالحاج ايران از مصدومان حادثه ديروز مكه عيادت كرد.
عقیق:حجت الاسلام والمسلمين سيدعلي قاضي عسكر كه به همراه تني چند از اعضاي بعثه مقام معظم رهبري و سازمان حج و زيارت از مركز پزشكي حج بازديد مي كرد با حضور در بالين مصدومان حادثه سقوط جرثقيل در مكه از آنان عيادت و سلامتي آنان را از خداي متعال مسئلت كرد.
در اين بازديد كه سرپرست حجاج ايراني را مسئولان مركز پزشكي حج و زيارت همراهي مي كردند حجت الاسلام والمسلمين قاضي عسكر در جريان روند درماني مصدومان قرار گرفت.
بر پايه اين گزارش همچنين حجت الاسلام والمسلمين قاضي عسكر به هنگام بازديد از بخش هاي مختلف مركز پزشكي حج از ساير بيماران نيز عيادت و براي شفاي آنان دعا كرد.
در اين بازديد دكتر كوليوند معاون مركز پزشكي حج و زيارت جمعيت هلال احمر و ديگر مسئولان اين مركز در خصوص نحوه خدمات رساني به زائران و همچنين مصدومان حادثه ديروز گزارشي ارائه كردند.
اين گزارش مي افزايد در پايان اين بازديد سرپرست حجاج ايراني در جمع مسئولان و پزشكان مركز پزشكي حج طي سخنان كوتاهي ضمن تشكر از خدمات ارائه شده به زائران بيت الله الحرام توسط پزشكان و ديگر عوامل امور پزشكي خاطر نشان ساخت: حادثه ديروز مكه اتفاقي عجيب و غيرمنتظره بود كه اگر لطف خدا شامل نمي شد قطعا تعداد كشته ها و مجروحان مي توانست بسيار بيشتر از وضعيت كنوني باشد.
حجت الاسلام والمسلمين قاضي عسكر با بيان اينكه تاكيد من هميشه بر استفاده از نيروهاي مجرب و متخصص در هر حوزه اي بوده است يادآور شد: خوشبختانه مسئولان و كادر پزشكي مركز پزشكي حج در حادثه ديروز مكه نشان دادند كه امور محوله را بسيار دقيق انجام داده و كاربلد هستند.
وي همچنين با تاكيد بر اينكه از طريق امور پزشكي مي توانيم بحث ديپلماسي حج را دنبال كنيم گفت: امور پزشكي يكي از محل هايي است كه مي توانيم ديپلماسي حج را پيگيري و به نتيجه برسيم.







منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین