عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۱۲۷
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۰:۰۰
حامد حدید؛ ملقب به ابو حنین السفیانی، از دشمنان سرسخت شیعه در دوحه است، و نقشی موثر در انتشار اخبار و شایعات علیه اهل بیت(علیهم السلام) ایفا می کند. وی در حال حاضر در شبکه الجزیره مشغول فعالیت است. حدید سابقه طولانی در پشتیبانی رسانه ای و اطلاعاتی از گروه های تروریستی دارد.
عقیق: حامد حدید؛ که به عنوان کارشناس مسائل عراق در شبکه الجزیره مشغول فعالیت است، در سخنانی تلاش کرد انفجار بین الحرمین، و شهید و زخمی شدن چند نفر از شیعیان را امری بی اهمیت جلوه دهد.

حامد حدید گفت: انفجار با مواد منفجره صورت گرفته نه کمربند انفجاری و با لحنی تمسخر آمیز ادامه می دهد: این انفجار در جایی که شیعه آن را بین الحرمین می نامد اتفاق اتفاده و گویا چند نفر زخمی شده اند.

وی در توجیه جنایات تروریستی وهابیت ادامه می دهد: شیعه لفظ "انتحاری" را برای این انفجار به کار می برد تا سلفی ها را مسئول این گونه اقدامات اعلام کند.

حامد حدید؛ ملقب به ابو حنین السفیانی، از دشمنان سرسخت شیعه در دوحه است، و نقشی موثر در انتشار اخبار و شایعات علیه اهل بیت(ع) ایفا می کند. وی که از اعضای حزب بعث عراق است و در حال حاضر در شبکه الجزیره مشغول فعالیت است، سابقه طولانی در پشتیبانی رسانه ای و اطلاعاتی از گروه های تروریستی دارد.

وی هم اکنون رهبر یکی از جبهه های فرماندهی آشوب های الانبار به نام " جنبش سلفی جهادی"، ضد دولت مرکزی عراق است.

 شایان ذکر است روز گذشته تروریست ها با انفجار بمبی دست ساز در منطقه بین الحرمین واقع در کربلا چندین زائر حسینی را شهید و مجروح نمودند .

211001

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سيد علي اصغرپور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۴
0
0
لعنت الله عليه
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین