عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۰۹۳۰
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۶
جمع كثيري از دانشجويان كه در قالب كاروانهاي دانشجويي به عتبات عاليات با هماهنگي و همكاري ستاد عمره و عتبات عاليات دانشجويي اعزام شده بودند با حضور در بيت امام خميني (ره) از اين مكان معنوي به جا مانده از امام راحل بازديد نمودند.
عقیق:در اين بازديد نماينده بعثه مقام معظم رهبري در نجف اشرف حجت الاسلام والمسلمين احمد احساني با اشاره به فضايل اميرالمومنين(عليه السلام) تنها راه سعادت بشريت را سلوك در مسلك علي بن ابي طالب (عليه السلام) دانست.
حجت الاسلام والمسلمين احمد احساني با بيان اين مطلب كه امام خميني(ره) يكي از شاگردان و رهروان مكتب اهل بيت (عليه السلام) است گفت: امام خميني(ره) جهانيان را متوجه اسلام نمود و در مقابل تمام مستكبران عالم با صلابت ايستاد و با توكل به خداوند متعال بيداري اسلامي را در منطقه به وجود آورد و با وجود تمام تلاشي كه دشمنان و استكبار براي نابودي اين انقلاب كردند اما اين امام بود كه با روحيه ايثار و از خود گذشتگي كه داشتند با اتكال به خداوند متعال اين انقلاب را تا سر منزل مقصود رساندند.
گفتني است كه حضرت امام خميني (ره) در تمام ابعاد زندگي خويش موفق و نمونه يك الگوي كامل بود، ايشان در زمان اقامت در نجف اشرف بدون استثنا هر شب به زيارت اميرالمومنين(عليه السلام) مشرف مي شدند و با قرآئت زيارت جامعه كبيره و عاشورا روح بلند خويش را سيقل مي دادند.
در پايان دانشجويان براي فرج امام زمان(عجل الله تعالي فرجه) و سلامتي نايب برحق ايشان، مقام معظم رهبري و سربلندي و شكوه كشور عزيزمان ايران و پيروزي اسلام و مسلمين دعا كردند.





منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین