عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۰۸۵۲
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم:
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم از مسئولان هیئت‌های مذهبی خواست که با هوشیاری، راه نفوذ دشمنان در هیئت‌های مذهبی را ببندند.
عقیق:حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری در جمع مسئولان تعدادی از هیئت‌های مذهبی قم با بیان نمونه‌هایی از اهمیت مدیریت هیئت مذهبی اظهار کرد: نگرانی دشمنان از پیشرفت و تعالی فرهنگ تشیع و عاشورایی و عالم گیر شدن آن است، بنابراین تمام تلاش خود را به سمت خاموش کردن و یا به انحراف کشاندن این فرهنگ متعالی معطوف کرده‌اند.
وی با بیان اینکه دشمنان برای واردکردن اعوجاج و انحراف در عقاید ناب شیعه و عاشورا از هیچ تلاشی فروگذار نیستند، گفت: تشکیل و حمایت فرقه‌های ضاله همانند وهابیت، داعش، النصره و... و همراه کردن عزاداری‌ها با خرافه و پیرایه از مواردی است که دشمن به آن امیدوار است، بنابراین هیئت‌های مذهبی باید تلاش کنند راه نفوذ دشمنان را ببندند.
حجت‌الاسلام اسکندری درپایان در مورد بیم و امید دوستداران اسلام و تشیع در جهان افزود: دوستداران مکتب اسلام و تشیع، تلاش و ایستادگی 37 ساله جمهوری اسلامی را بر سر آرمان‌های مقدس خود می‌بینند و امیدوارند، اما از سوی دیگر نگرانند مبادا با این همه استقامت، اقتدار و ریخته شدن خون‌ها، افرادی بخواهند سنگر دین را خالی کنند و ما در برابر جبهه استکبار عقب نشینی کنیم که در این صورت امید مستضعفان عالم به یاس و ناامیدی تبدیل می‌شود.


منبع:حوزه
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین