عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۰۷۸
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۰
انجمن وبلاگ نويسان حج و عتبات با هدف ترويج فرهنگ عبادت و زيارت، تبليغ و توليد محتوا درباره آيين حج و كمك كردن به فضاي معنوي اينترنت و وبلاگستان زبان فارسي تشكيل شد.
عقیق:  حجت الاسلام رضايي مدير اطلاع رساني بعثه مقام معظم رهبري با اشاره به تشكيل انجمن وبلاگ نويسان حج و عتبات از سوي حوزه نمايندگي ولي فقيه در امور حج و زيارت گفت: در ميان رسانه هاي جديد و موفق در ميان جامعه جوان ايراني، وبلاگ جايگاه ويژه اي دارد و در مناسبات مختلف اجتماعي جايگاه و تأثير خود را به اثبات رسانده است.

وی افزود: از طرف ديگر، سرعت انتشار و گسترش محتوا به واسطه اين رسانه و كم هزينه بودن آن، آن را تبديل به يك رسانه منحصر به فرد و فراگير كرده است. وبلاگ نويسي تا كنون توانسته در عرصه هاي ديگري نظير مهدويت، فعاليت هاي قرآني، فعاليت هاي علمي و آموزشي و فعاليت هاي متنوع ديگر نقشي تأثيرگذار را ايفاء كند؛ ظرفيتي كه به خوبي در فضاي حج بيت الله الحرام و زيارت عتبات عاليات وجود دارد.

مدير اطلاع رساني بعثه مقام معظم رهبر تبليغ و ترويج فرهنگ حج و زيارت كربلاي معلي، توليد محتواي ديني و اسلامي در محيط رسانه هاي ديجيتالي و اينترنت، تشويق و ترغيب وبلاگ نويسان و فعالان اينترنتي به فعاليت در حوزه حج، گسترش فرهنگ عبادت و زيارت در عرصه رسانه اي و اينترنتي، معرفي استعدادها و فعالان گمنام رسانه اي كشور در زمينه عبادت و زيارت اهل بيت عليهم السلام و تقويت پويايي جامعه رسانه اي و اينترنتي در ايام برگزاري مراسم عبادي اجتماعي حج را از اهداف تشكيل اين انجمن برشمرد.

رضايي افزود: همه كساني كه داراي وبلاگ با موضوع حج و زيارت هستند مي توانند در اين انجمن ثبت نام كنند، حتي كساني كه موضوع وبلاگ آنها، زيارت ساير عتبه مقدسه همچون كربلاي معلي، نجف اشرف، مشهد مقدس ، سوريه و .... باشد مي توانند براي ثبت نام اقدام كنند.


منبع: ابنا

211001


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین