عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۹۸۸۶
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۴
رئيس مركز پزشكي حج و زيارت هلال احمر از ارسال 30 تن دارو به سرزمين وحي خبر داد و گفت: تمامي مكاتبات لازم در اين زمينه انجام شده است،به طوري كه مي‌توان گفت براساس اين برنامه ريزي ها 400 قلم دارو به سرزمين وحي ارسال مي‌شود كه اين مقدار شامل دارو و تجهيزات پزشكي است.
عقیق:سيد علي مرعشي، درباره آخرين اقدامات انجام شده براي حج تمتع امسال اظهار كرد: 30 تن دارو و تجهيزات پزشكي به عربستان ارسال خواهد شد. البته اين اقدام از طريق فرودگاه امام خميني(ره) به تركيه و بعد به عربستان صورت مي‌گيرد كه دليل آن نبود پرواز مستقيم از ايران به عربستان در حال حاضر است.
وي در ادامه با بيان اين مطلب كه ماه گذشته 90 تن دارو براي تحت پوشش قرار دادن زائران به عربستان ارسال شد كه به دليل نبود هماهنگي به كشور بازگردانده شد، افزود: داروها پس از بازگشت بلافاصله از نظر كيفيت مورد ارزيابي قرار گرفت.
رئيس مركز پزشكي حج و زيارت هلال احمر با اشاره به اين مطلب كه داروها دوباره بسته‌بندي شد، تصريح كرد: تمامي مكاتبات لازم در اين زمينه انجام شده است و قرار است داروها از امروز مجددا به عربستان ارسال شود، براين اساس 400 قلم دارو به سرزمين وحي ارسال مي‌شود كه اين مقدار شامل دارو و تجهيزات پزشكي است.
مرعشي در خاتمه با اشاره به اين مطلب كه در حال حاضر دارو به ميزان كافي در انبارهاي تداركات پزشكي هلال احمر با شرايط مناسب در عربستان موجود است، گفت: خوشبختانه داروهاي موجود مي‌تواند به طور كامل حج تمتع امسال را تحت پوشش قرار دهد.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین