عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۹۷۶
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۰
دولت امارات سیاست خصمانه ی خود نسبت به شیعیان این کشور را افزایش داده، به خصوص اینکه کارشناسان موساد یک طرح جامع استراتژیکی را برای مقابله ی اطلاعاتی، امنیتی و نظامی با ایران، به این کشور ارائه کرده است، از جمله مفاد این طرح پاکسازی کامل امارات از شیعه است
عقیق: منابع آگاه خبر دادند دولت در صدد اخراج زودهنگام هزاران شیعه ی مقیم این کشور را بیرون کند و در حال حاضر در حال انجام مقدمات این کار است. دولت امارات قصد دارد این کار را بر اساس توصیه های کارشناسان امنیتی بازنشسته سازمان جاسوسی اسراییل "موساد" که در حال حاضر در یک شرکت امنیتی اسراییلی فعالیت میکنند، انجام دهد. 

 این حمله ی جدید دولت امارات در خصوص شیعیان مقیم این کشور، در راستای یک تصمیم سری مقامات بلند پایه ی اماراتی و با تحریک مستقیم امارت ابوظبی مسلط بر شش امارت دیگر این کشور، صورت گرفته است. بیشتر از یک ماه است که مقامات امنیتی وزارت کشور امارات پرونده ی 30 هزار شیعه ی مقیم را برای بیرون کردن و لغو غیر قانونی مدت اقامت آنها بر روی میز قرار داده است.

 این شیعیان، از تابیعتهای مختلف  از جمله عراقی، لبنانی، افغانی، پاکستانی و هندی هستند و دولت امارات بر اساس توصیه ی کارشناسان موساد در صدد انجام این کار است. این منابع هم چنین گزارش دادند دولت امارات سیاست خصمانه ی خود نسبت به شیعیان این کشور را افزایش داده، به خصوص اینکه کارشناسان موساد یک طرح جامع استراتژیکی را برای مقابله ی اطلاعاتی، امنیتی و نظامی به این کشور ارائه کرده است از جمله مفاد این طرح پاکسازی کامل امارات از شیعه است با این استدلال که این  شیعیان از تابعیتهای مختلف همراه و همگام با حکومت ایران هستند! و باید آنها را از بین برد.

دولت امارات این پیشنهاد را در سال 2009 و 2010 بر روی شیعیان تابع عراق، لبنان، و سوریه اجرا کرد و هزاران خانواده ی شیعه را از این کشور اخراج کرد ؛ اما حال، در صدد اخراج همه ی شیعیان از جمله تابعان افغانی، پاکستانی ، هندی، آفریقایی ،عراقی و لبنانی است.

شرکت امنیتی اسراییلی به نام "STG" همچنان در حال ارائه ی راهکارهایی از این قبیل به دولت امارات می باشد این شرکت، از پیشرفته ترین شرکتها در زمینه ی امنیت میباشد اما پیشتر ،با تولیدات هوایی اسراییل و فروش اطلاعات، تکنولوژی و محصولات مربوط به امنیت فرودگاهها در آمریکا، همکاری میکرده است. فعالان اینترنتی از سازمانهای جهانی و بین المللی حقوق بشر خواستند به حمایت از شیعیان اماراتی به پا خیزند.

 شایان ذکر است امارات سالهات سیاست ضد شیعی خود را در پیش گرفته است او دوشادوش نیروهای موسوم به "سپر جزیره" به سرکوب انقلابی های بحرین پرداخته و با پشتیبانی مالی، اطلاعاتی و امنیتی از تظاهرات عراق بر ضد حکومت شیعه ی این کشور حمایت میکند بعلاوه ی تمام اقداماتی که در راستای دشمنی با ایران و با شیعیان کشور خودش به آن پرداخته است.

منبع:شیعه نیوز
211001


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رحمن
|
UNITED STATES
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۷
0
1
بنام خدا.یک شیعی برابربا1000سربازتعلیم دیده اسراییلی است.شیعیان قیام میکنندحکومت های مشایخ امارات راساقط میسازند
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین