عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۹۶۹۲
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۹
با انتصاب حجت الاسلام والمسلمين سيد نزار حبل المتين به توليت آستان حرم امام علي (ع) پاكسازي و نظافت اطراف حرم علوي مورد اهتمام ويژه قرار گرفته و تحولي چشمگيري در اين خصوص به وجود آمده است.
عقیق:با انتصاب حجت الاسلام والمسلمين سيد نزار حبل المتين به توليت آستان حرم امام علي (ع) پاكسازي و نظافت اطراف حرم علوي مورد اهتمام ويژه قرار گرفته و تحولي چشمگيري در اين خصوص به وجود آمده است.
با عنايت به تشرف زائران و لزوم احترام گذاردن به اماكن مقدس و اهميت نظافت در اسلام ، توليت جديد آستان حرم آقا اميرالمومنين (ع) با بكارگيري ماشين آلات و ابزارهاي جديد نظافت و رفت و روب اقدام به نظافت و پاكسازي بهتر و بيشتر اطراف بارگاه مطهر علوي نموده كه اين كار مورد استقبال و خرسندي زائران شده است.
در گذشته به دليل عدم رعايت نظافت و پاكيزگي و وجود سرويس هاي بهداشتي در اطراف حرم ، موجبات نارضايتي زائران و مجاوران بارگاه مطهر را ايجاد كرده بود ، كه با جابجايي كفشداري ها و سرويس هاي بهداشتي و نصب كمدها و صندوق هاي كليددار امانات اين مشكل مرتفع شده است.
در همين راستا در ماه مبارك رجب نيز توليت آستان حرم امام علي (ع) اقدام به فراخوان و دعوت از تمام اقشار در طرح خدمت رساني و رفت و روب اطراف حرم مطهر نمود كه اين طرح مورد استقبال خاص تمام اقشار مردم و حتي مديران و مسوولان ادارات دولتي و فرماندهان نظامي شهر مقدس نجف اشرف قرار گرفته بود.
در اين طرح بسيارى از ادارات دولتى به ويژه شهردارى نجف اشرف و اداره آب و فاضلاب و آتش نشانى و فرماندهى پليس و سازمان اوقاف نجف اشرف به وسيله خودروهاى سبك و سنگين خود خدمت به سزايى به طرح داوطلبانه آستان داشتند.






منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین