عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۹۴۶۳
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰
خلاقیت هنری عکاس فارس در تشییع شهدا
«سوره اخلاص» عنوان مراسم تشییع و تدفین شهدای غواص در حوزه هنری بود که پوستر آن تابوتهایی را پیچیده در پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران بر موجهای خروشان دریا تصویر کرده بود. در میان همه تصاویری که از مراسم دیروز منتشر شد اما یک عکس خاص از عکاس خبرگزاری فارس با هنرمندی تمام نشان داد که پوستر این مراسم بدل به واقعیت شده است.
عقیق:مراسم دیروز حوزه هنری حاشیه های جذاب فراوانی داشت. حاشیه هایی که به ماندگار شدن این رخداد کمک بیشتری کردند. از پیام رهبر معظم انقلاب تا حضور چهره های مطرح هنری از طیف های مختلف، از شعر خوانی قزوه تا مداحی حدادیان، از آغاز تشییع در مسجد امام صادق تا اقامه نماز میت در خیابان ویلا، از شعارهای های مرگ بر آمریکا تا روضه حضرت علی اکبر و... و البته این اتفاق قدیمی ترها را به یاد تشییع شهید سید مرتضی آوینی می انداخت که به ناگاه با حضور حضرت آیت الله خامنه ای در همین مکان به نقطه عطفی برای هنرمندان انقلابی در تاریخ ثبت شده است.



مراسم دیروز علاوه بر پوستر و فضا سازی هنری عنوانی هم داشت. «سوره اخلاص» عنوان مراسم تشییع و تدفین شهدای غواص در حوزه هنری بود که پوستر آن تابوتهایی را پیچیده در پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران بر موجهای خروشان دریا تصویر کرده بود. در میان همه تصاویری که از مراسم دیروز منتشر شد اما یک عکس خاص از عکاس خبرگزاری فارس با هنرمندی تمام نشان داد که پوستر این مراسم بدل به واقعیت شده است.


پوستر مراسم تشییع شهدا در حوزه هنری «سوره اخلاص»

«احمد پیروز» عکاس خوش ذوقی است که این عکس هنری را از شهدای تدفین شده در حوزه هنری به یادگار ثبت کرده است تا «سوره اخلاص» با ترکیب بندی مشابه تشییع تابوتهای شهدا روی دست های موج خروشان ملت ایران رنگ دیگری به خود بگیرد.


عکس خبرگزاری فارس از پوستری که به واقعیت تبدیل شد


منبع:فردا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین