عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۸۶۲۱
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸
مدیر اتحادیه تشکل‌های قرآنی عنوان کرد؛
مدیر عامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت با اشاره به طراحی نرم‌افزار «منشور زندگی»، گفت: این نرم‌افزار بر اساس رساله حقوقی امام سجاد(ع) در صحیفه سجادیه و با رویکرد ترویج سبک زندگی دینی و قرآنی طراحی شده است.

عقیق:«حسن محمدی» مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت در گفت‌وگویی با اشاره به اهمیت تجلی سبک زندگی قرآنی در جامعه، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال‌های اخیر به ترویج سبک زندگی دینی و قرآنی تأکید بسیاری داشتند بر همین اساس ما سعی کردیم با برنامه ‌ریزی گامی به سوی تحقق این مطالبه برداریم.

وی با بیان اینکه صحیفه سجادیه یکی از بهترین منابع برای تبیین سبک زندگی دینی است از طراحی نرم‌افزار «منشور زندگی» خبر داد و گفت: این نرم‌افزار بر اساس رساله حقوقی امام سجاد(ع) در صحیفه سجادیه با رویکرد ترویج سبک زندگی دینی و قرآنی برای سیستم عامل اندروید طراحی شده است.

محمدی با اشاره به سرفصل‌های نرم‌افزار «منشور زندگی» خاطر نشان کرد: این نرم افزار شامل حقوقی از جمله حق خدا، حق انسان، حق اعضای بدن، حق پیشوایان، حق زیردستان، حق خویشاوندان است که افراد پس از نصب در حدود 300 روز می‌توانند با تمامی حقوق آشنا شوند.

 نرم‌افزار «منشور زندگی» در دهه کرامت در برج میلاد رونمایی می‌شود.


منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین