عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۸۴۶۴
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۰
مدیر اتحادیه مؤسسات قرآنی خبر داد
مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی کشور با اشاره به حمایت از طرح‌های «کاروان نور» و «هر روز با قرآن و عترت» از اختصاص بودجه قرآنی این اتحادیه به هفت استان کشور خبر داد.

عقیق:حجت‌الاسلام «سیدحسین کوششی» مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی کشور با اشاره به طرح حمایتی این اتحادیه از مؤسسات قرآنی، اظهار داشت: پس از تخصیص بخشی از بودجه سال گذشته ما با ارزیابی عملکرد مؤسسات طرح‌های حمایت را آغاز کردیم تا از این طریق بازوان اجرایی خود را مستحکم‌تر کنیم.

اختصاص بودجه حمایتی به 7 استان کشور

وی با بیان اینکه ما در سال جاری علاوه بر حمایت از بیش از 1000 مؤسسه قرآنی کشور به 7 استان نیز مبالغی اعطا کردیم، افزود: درماه‌های گذشته با برگزاری نمایشگاه ترنم وحی گامی به سوی تجهیز مؤسسات قرآنی برداشتیم و پس از آن به مؤسسات هفت استان‌ همچون تهران، یزد، لرستان، مازندران، کهکیلویه‌وبویراحمد و چهارمحال و بختیاری بیش از 350 میلیون ریال بودجه اختصاص دادیم.

حجت‌الاسلام کوششی با اشاره به حمایت ویژه از استان‌های زنجان و گلستان در ماه مبارک رمضان، خاطر نشان کرد: این استان‌ها طرح‌های خود را به ما ارائه دادند و ما نیز پس از بررسی از این طرح‌ها حمایت کردیم.

حمایت ویژه از 2 طرح قرآنی در استان‌ها

وی درباره طرح‌های این دو استان، گفت: طرح استان گلستان با عنوان کاروان نور بود که بر اساس آن تیم قرآنی متشکل از قاری، حافظ، مفسر و گروه تواشیح به شهرستان‌های مختلف استان اعزام می‌شدند و با اجرای برنامه‌های مختلف به تبلیغ دین اسلام می‌پرداختند.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی کشور با اشاره به طرح هر روز با قرآن و عترت استان زنجان نیز افزود: این طرح مربوط به حفظ موضوعی قرآن و حدیث همراه با مفاهیم آیات الهی است که به صورت مجازی برگزار می‌شود. در طرح هر روز با قرآن و حدیث حدود 10 هزار نفر جامعه هدف در نظر گرفته شده است که با حمایت‌های ما این دو طرح قرآنی قرار است تا پایان سال به ادامه فعالیت بپردازند.

حجت‌الاسلام کوششی با بیان اینکه برای حمایت از این دو طرح قرآنی حدود 300 میلیون ریال اختصاص دادیم، خاطر نشان کرد: امیدواریم با حمایت از مؤسسات فعال قرآنی بتوانیم فعالیت‌های قرآنی در سراسر کشور را ارتقا دهیم.


منبع:فارس



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین