عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۸۳۶۳
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹
جانشين فرمانده نيروي انتظامي تاكيد كرد: اعزام سازماندهي شده و كارواني زائران عتبات از مهم ترين عوامل تسهيل سفرهاي زيارتي است كه به طور جدي در دستور كار ناجا قرار دارد.
عقیق:سردار اسكندر مومني، جانشين فرمانده نيروي انتظامي در نشست با خبرنگاران درباره وضعيت مرزهاي استان ايلام گفت: خوشبختانه با آمادگي و هوشياري همه نيروهاي امنيتي و انتظامي امنيت بسيار خوبي در مرزهاي استان ايلام حاكم است.
مومني اضافه كرد: در اين استان كار بزرگي در زمينه حفظ امنيت كشور و استان در حال انجام است .
جانشين فرماندهي نيروي انتظامي تصريح كرد: با نگاه به وجود مرزهاي گسترده ايلام با عراق ، نيروي انتظامي با همكاري مردم اين استان امنيت پايدار را حفظ كرده و جا دارد از مردم استان ايلام تشكر كنيم.
وي اظهار كرد: با هوشياري و آمادگي نيروهاي انتظامي و امنيتي و در بازديدي كه از مرزهاي منطقه داشتيم امنيت خوبي از نقطه صفر مرزي تا عمق شهرهاي استان ايلام حاكم است.
اين مقام انتظامي گفت: آمادگي نيروهاي انتظامي، نظامي و امنيتي براي مراقبت از مرزهاي غربي و استان ايلام قابل تحسين است.
سردار مومني همچنين درباره وضعيت وقوع جرايم در اين استان اظهار داشت: نرخ جرم در استان ايلام نسبت به جرايم ديگر استانها در كشور بسيار پايين است، هموطنان در استان ايلام همكاري ويژه اي در حوزه امنيتي انتظامي با ماموران داشته و خوشبختانه ايلام جزو استان هاي كم جرم كشور محسوب مي شود.
مومني در ادامه سخنان خود با اشاره به تشكيل قرارگاه اربعين و بررسي زير ساخت هاي مربوط به اين قرارگاه اظهار كرد: سال گذشته جمعيت ميليوني از مرز مهران به عتبات اعزام شدند و با توجه به محدود بودن زيرساخت ها و فقدان پيش بيني براي چنين شرايطي، مشكلاتي براي زائران به وجود آمد.
وي افزود: بلافاصله پس از آيين اربعين حسيني سال گذشته تمهيدات ويژه اي انديشيده شد و بخشي از اين برنامه ريزي ها در حوزه نيروي انتظامي و بخشي نيز در همكاري نيروي انتظامي با بخش هاي ديگري كه متولي هستند، جلسات متعددي برگزار شد.
جانشين فرماندهي نيروي انتظامي يادآور شد: دو موضوع براي سفرهاي زيارتي اربعين مهم است كه يكي از آن توسعه زيرساخت ها مانند جاده دسترسي و ايجاد استراحتگاه هاي ويژه زائران و موضوع مهم فراهم بودن وسائط نقليه عمومي براي انتقال زائران است كه سال گذشته مشكلات و كمبودهايي در اين رابطه داشتيم.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین