عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۷۷۹۵
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۸
هفتمین شماره مجله مهدوی The final hope با بیان موضوعاتی نظیر امام زمان(عج) در قرآن، زندگی‌نامه ثقة‌الاسلام کلینی، پرسش و پاسخ مهدوی و در محضر امام زمان(عج) برای مخاطبان انگلیسی‌زبان منتشر شد.
عقیق:هفتمین ماهنامه انگلیسی «آخرین امید» به همت مرکز تخصصی مهدویت قم منتشر شد، این شماره مربوط به ماه ژوئیه است که به طرح موضوعاتی نظیر کلامی از بزرگان در رابطه با امام زمان(عج)، امام زمان(عج) در قرآن، زندگی‌نامه ثقة‌الاسلام کلینی، پرسش و پاسخ مهدوی، در محضر امام زمان(عج)، شعر، تقویم ماه، اعمال ماه و بخش نوجوانان می‌پردازد.


در بخش «امام زمان(عج) و قرآن» به تفسیر آیه بیستم سوره یونس و ارتباط آن با امام زمان(عج) همراه با روایتی در خصوص تفسیر این آیه اشاره دارد، همچنین در بخش دیگری از مجله، به زندگی‌نامه شیخ کلینی تحت عنوان نواب عام امام زمان(عج) پرداخته شده و توضیح مختصری در مورد کتاب شریف «کافی» ارائه شده است.



ذکر پنج حدیث اخلاقی از امام زمان(عج) و شرح مختصری پیرامون آن‌ها همراه با احادیثی پیرامون اهمیت نماز، فضیلت نماز اول وقت، برآوردن حاجات مردم، استغفار برای برادران دینی و حفظ اموال مردم در این مجله به چشم می‌خورد.

در بخش نوجوانان نیز داستانی از ملاقات با امام زمان(عج) از منابع موثق به زبانی ساده که حاوی نکته‌ای اخلاقی در مورد احترام به پدر آورده شده است.
حجج اسلام مجتبی کلباسی رئیس مرکز تخصصی مهدویت مدیر مسئول و سیدعبدالمهدی توکل سردبیری این مجله را بر عهده دارد.
علاقه‌مندان برای دریافت فایل پی‌دی‌اف هفتمین ماهنامه انگلیسی مهدوی «آخرین امید» می‌توانند از پیوند زیر اقدام کنند.

 هفتمین ماهنامه انگلیسی مهدوی «آخرین امید»


منبع:فارس
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین