عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۷۰۱۸
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷
معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در همایش «بانوی فضیلت، حامی رسالت» که به مناسبت نکوداشت حضرت خدیجه(س) برگزار شد، از ایجاد بنیاد و سایتی در رابطه با نکوداشت حضرت خدیجه(س) برای شیفتگان و علاقه‌مندان ایشان خبر داد.
عقیق:حجت‌‌الاسلام والاسلام حشمتی، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دومین آیین نکوداشت مقام شامخ ام‌المومنین حضرت خدیجه کبری(س) با عنوان «بانوی فضیلت، حامی رسالت» ضمن اشاره به مقام شامخ حضرت خدیجه(س) در اسلام گفت: مقام حضرت خدیجه بسیار والا و ارزشمند است و بدون شک از عنایات خود ایشان بود که این همایش برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه چندین سال است که در پی‌ برگزاری و نکوداشت حضرت خدیجه هستیم، افزود: در سال‌های گذشته وقفه‌ای کوتاه در برگزاری این همایش افتاده بود که با تلاش دوستان از سال گذشته دوباره فعالیت خود را آغاز کرده و جلسات متعددی در این رابطه برگزار و اجرا شد.

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه با بیان اینکه نمایشگاه قران امسال با نام مبارک حضرت خدیجه(س) گره خورده است، گفت: در روایات بسیاری از شخصیت والای حضرت خدیجه نام برده شده است. پیامبر گرامی اسلام(ص) هم بارها از ایشان به نیکی نام برده‌اند.

وی در ادامه تصریح کرد: با تلاش‌هایی که در حال انجام است امیدوارم بتوانیم با تمهیداتی یک بنیاد و سایتی را در رابطه با این نکوداشت ایجاد و راه‌اندازی کنیم که شیفتگان و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بتوانند هرساله پرشورتر و با انگیزه بیشتر در این نکوداشت شرکت کنند.

حشمتی خاطرنشان کرد: این طرح می‌تواند در طول سال ارتباط خوبی را با افرادی که دغدغه فعالیت در این حوزه را دارند جمع کرده و در ترویج شخصیت و زندگی ایشان گردهمایی‌ها و نشست‌های را برگزار کنند.

منبع:ایکنا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین