عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۶۸۹
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۹:۳۰
سازمان حج و زیارت جمهوری اسلامی ایران، نتایج قرعه کشی پیش ثبت نام عتبات عالیات را در سامانه اینترنتی این سازمان اعلام کرد.
عقیق: سازمان حج و زیارت جمهوری اسلامی ایران، نتایج قرعه کشی پیش ثبت نام عتبات عالیات را در سامانه اینترنتی این سازمان اعلام کرد.

سازمان حج اعلام کرده است که با پایان یافتن زمان پیش ثبت نام عتبات عالیات و با توجه به اینکه تعداد متقاضیانی که پیش ثبت نام کرده اند از ظرفیت اعزام در این دوره بیشتر بوده، سازمان حج و زیارت در حد ظرفیتهای اعزام استانها اقدام به قرعه کشی کرده است.

در اطلاعیه این سازمان تصریح شده است متقاضیان می توانند از امروز با مراجعه به سایت پیش ثبت نام و با وارد کردن کد ملی و کد رهگیری (که در هنگام پیش ثبت نام دریافت کرده اند) از نتیجه قرعه کشی مطلع شوند.

بنابراعلام این سازمان قرعه کشی بصورت گروهی انجام و برای گروههائی که در قرعه کشی انتخاب می شوند، اولویت تشرف تعیین می شود. افرادی که در قرعه کشی پذیرفته شده اند از روز سه شنبه 8 اسفندماه 91 می توانند با مراجعه به بخش ثبت نام سایت (لینک قطعی کردن ثبت نام) و یا با مراجعه به دفاتر مجاز زیارتی جهت ثبت نام در کاروانها اقدام کنند.

اولویتهای 1 ، 2 و 3 از ساعت 9 صبح سه شنبه 8 اسفند، اولویتهای 4 ، 5 و 6 از ساعت 14 عصر سه شنبه 8 اسفند و اولویتهای 7 و 8 از ساعت 11 و 40 دقیقه روز یکشنبه 13 اسفند ماه 1391 به سایت عتبات مراجعه کنند.

گروه قیمتی درج شده برای هرکاروان براساس کیفیت و امکانات هتل محل اقامت با سایر هتلها بوده و ارتباطی با نزدیکی و دوری به حرم ندارد. البته اکثر هتلهای الف و ب موجود در نجف و کربلا در فواصل متوسط تا دور از حرم می باشند.

همچنین تنها افراد پذیرفته شده در قرعه کشی دارای الویت اعزام بوده و انتقال یا جایگزینی به غیر، میسر نمی باشد.
شایان ذکر است زائران می‌توانند جهت ثبت‌نام اعزام به عتبات عالیات به سایت http://atabat.haj.ir مراجعه کنند.

211001

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین