عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۶۲۱
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۰
عقیق: سازمان حج و زیارت در اطلاعیه ای اعلام کرد که ساعت 24 امروز،شنبه پنجم اسفندماه، آخرین مهلت پیش ثبت نام  اعزام به عتبات عالیات خواهد بود.
 
ضمنا یکشنبه 91/12/6 قرعه کشی بین متقاضیان انجام و نتیجه آن روز دوشنبه 91/12/7 بر روی سامانه پیش ثبت نام عتبات عالیات قرار خواهد گرفت که متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت مذکور از نتیجه و زمان ثبت نام در کاروانها مطلع گردند.

تذکرات مهم:

1- گروه های 91/12/24 لغایت 92/1/9 نوروزی می باشد.

2- افرادی که در پیش ثبت نام دوره های قبل شرکت نموده و حائز اولویت تشرف اعلام نگردیده اند در این دوره نیازی به طی مراحل پیش ثبت نام نداشته و اطلاعات ایشان (بر اساس گروه بندی مربوطه) به دوره های جدید انتقال یافته و در قرعه کشی شرکت داده خواهند شد.

3- اطلاعات فردی که در دوره قبل حائز اولویت تشرف شناخته شده و به هر دلیل در گروهها ثبت نام ننموده اند از سامانه پیش ثبت نام حذف خواهد شد و در صورتیکه این عزیزان مایل به تشرف در این دوره باشند لازم است مجدداً نسبت به طی مراحل پیش ثبت نام اقدام فرمایند.

4- افرادی که مبادرت به ثبت نام گروهی 35 نفره می نمایند، در صورتیکه تعدادی از آنها منصرف و از گروه خود خارج شوند، چنانچه عدد گروه کمتر از 25 نفر شود گروه مذکور حذف شده و در قرعه کشی بعدی شرکت داده نخواهند شد.
 
211005

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین