عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۵۸۲۴
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۷
رييس پليس آگاهي استان قم:
رييس پليس آگاهي استان قم از دستگيري فردي به اتهام كلاهبرداري 25 ميليارد ريالي از زائران عتبات عاليات با شگرد اعزام به مبلغ پايين‌تر از قيمت واقعي خبر داد.
عقیق:به نقل از پايگاه خبري پليس، مهدي قدمي در تشريح اين خبر گفت: با اعلام شكايت يكي از شهروندان مبني بر كلاهبرداري فردي، از متقاضيان اعزام به عتبات عاليات با شيوه ثبت نام با مبلغي پايين‌تر از قيمت سازمان حج و زيارت، موضوع در دستور كار تيم مجربي از مأموران پليس آگاهي استان قرار گرفت.
وي ادامه داد: با بررسي‌هاي به عمل آمده مشخص شد خانمي از سال 1389 تاكنون در زمينه اعزام تورهاي زيارتي و سياحتي در يكي از استان‌هاي همجوار با قيمتي كمتر از قيمت واقعي سازمان حج و زيارت فعاليت داشته و تعدادي از هموطنان را نيز اعزام كرده و با اين روش اعتماد متقاضيان بيشتري را جلب كرده است.
رييس پليس آگاهي استان قم اظهار كرد: با انجام تحقيقات گسترده محل‌هاي احتمالي تردد و مخفيگاه متهم شناسايي شد و سرانجام وي در اقدامي ضربتي در شهرستان تهران دستگير و به پليس آگاهي استان قم منتقل شد.
قدمي افزود: متهم با اعتراف صريح به اتهامات خود به كلاهبرداري از يك‌هزار و 500 نفر با مبلغي در حدود 25 ميليارد ريال اقرار كرد.
رييس پليس آگاهي استان قم با هشدار به متقاضيان اعزام به عتبات عاليات افزود: شهروندان فريب اينگونه افراد را نخورند و طبق موازين سازمان حج و زيارت در خصوص سفرهاي زيارتي اقدام كنند تا زمينه براي كلاهبرداري اينگونه افراد فراهم نشود.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین