عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۵۲۵۴
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹
طرح بزرگ قرآني ۱۴۴۹ با هدف حفظ سوره مباركه يس و به منظور عمل به رهنمودهاي مقام معظم رهبري مبني بر لزوم تربيت ۱۰ ميليون حافظ قرآن كريم از ۲۳ خرداد ماه در سراسر آغاز خواهد شد.
عقیق:طرح بزرگ قرآني ۱۴۴۹ با هدف حفظ سوره مباركه يس و به منظور عمل به رهنمودهاي مقام معظم رهبري مبني بر لزوم تربيت ۱۰ ميليون حافظ قرآن كريم و همچنين ۳۰ موضوع قرآني با مضمون سبك زندگي قرآني به همت شبكه قرآن سيما و با مشاركت سازمان‌ها و نهادهاي قرآني از روز شنبه ۲۳ خرداد ماه آغاز خواهد شد.
محمدي‌نيا، مدير شبكه قرآن سيما در اين باره گفت: اين طرح يك طرح تابستاني است و اميدواريم ديگر نهادها و دستگاه‌ها نيز طرح‌هاي مشابه آن را در پاييز، زمستان و بهار برگزار كنند تا در طول سال چنين برنامه‌هايي داشته باشيم.
محمدي‌نيا افزود: اهتمام ما در اين طرح اين بوده است كه همه دستگاه‌ها در اين طرح مشاركت داشته باشند و به سيما محدود نشود.
وي در ادامه گفت: شبكه‌هاي سيما همزمان با اجراي اين طرح هركدام برنامه‌هايي براي اشاعه اين فرهنگ ديني خواهند داشت.
مدير شبكه قرآن سيما عنوان كرد: اين طرح يك ايده‌آل براي غني‌سازي اوقات فراغت تابستاني است و امسال تلاش داشته‌ايم همه استان‌ها در اين طرح مشاركت داشته باشند.
امسال كاروان همدلي و همزباني با محور «۱۴۴۹، قرآن، كتاب زندگي» راه‌اندازي مي‌شود كه اين كاروان همزمان با اجراي طرح در استان‌هاي مختلف راه مي‌افتد و از هر استان به استان ديگر مي‌رود تا به اجراي اين طرح در استان‌ها كمك كند.
شبكه قرآن سيما به عنوان متولي اصلي با پخش روزانه ۱۲۰ دقيقه برنامه زنده به طور اختصاصي به اين طرح مي‌پردازد و همه روزه از ساعت ۱۷ مهمان مخاطبان قرآني خواهد بود.
همچنين «باغ رويايي» و «به وقت نوجواني» ۲ برنامه ويژه كودك و نوجوان شبكه قرآن سيماست كه در ماه مبارك رمضان از شبكه قرآن سيما پخش خواهد شد.


منبع:حج
211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین