عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۴۶۰۹
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵
مسابقه كتابخواني از كتاب «مهدي، موعود جهان» نوشته ر. بيگي به مناسبت نيمه شعبان برگزار مي‌شود.
عقیق:به نقل از روابط عمومي و تبليغات آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) علاقه مندان به شركت در اين مسابقه مي‌توانند به حرم مطهر صحن امام رضا(ع)، مقبره شهيد مفتح از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۲۳ و رواق حضرت خديجه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۹ مراجعه كنند و كتاب مهدي موعود جهان را خريداري و پاسخنامه‌ها را از انتهاي كتاب جدا كرده و در همين اماكن در صندوق مخصوص بياندازند.
سئوالات اين مسابقه در داخل كتاب به چاپ رسيده و شركت كنندگان مي‌توانند اين كتاب را از اماكن ياد شده تهيه كنند. شهرستاني‌ها هم از كتابفروشي‌ها آن را خريداري كرده و پاسخنامه را به آدرس قم، ميدان آستانه، دبيرخانه حرم مطهر بفرستند و يا از طريق پيامك پاسخ‌هاي خود را ارسال نمايند.
امكان ارسال پيامك براي همه شركت كنندگان وجود دارد. بدين صورت كه در متن پيامك بعد از مربع نام كتاب آورده مي‌شود و دوباره مربع را تايپ كرده و به ترتيب جواب‌هاي «الف، ب، ج و د» زده مي‌شود و سپس به شماره ۳۰۰۰۸۱۸۰ ارسال مي‌شود.
مهلت شركت در اين مسابقه از اول خرداد تا اول تيرماه است و برندگان آن در نيمه ماه مبارك رمضان معرفي مي‌شوند.
شايان ذكر است كه در اين كتاب از داستان ازدواج پدر و مادر حضرت مهدي (عج) تا اوصاف آن حضرت و دعاهاي مختلف و شبهاتي كه در رابطه با آن حضرت وجود دارد و پاسخ به آنها مطالبي بيان مي‌شود.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین