عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۳۶۵۶
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱
در مدرسه علمیه مشکات
مجموعه داستان «آینه» با حضور چهره‌های فرهنگی و هنری چون محمدحسین رجبی دوانی در مدرسه علمیه مشکات رونمایی می‌شود.

عقیق:آیین رونمایی از مجموعه داستان «آینه‌» با حضور محمدحسین رجبی دوانی، حجت الاسلام قاسمیان و جمعی از چهره‌های فرهنگی و هنری در مدرسه علمیه مشکات برگزار می‌شود.

این مراسم که با همکاری باشگاه اندیشه مدرسه علمیه مشکات برگزار می‌شود، جمعی از نویسندگان این مجموعه داستان و همچنین برخی دیگر از نویسندگان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی همچون محبوبه معراجی‌پور خالق اثر عباس دست طلا حضور خواهند داشت.
مجموعه داستان عاشورایی «آینه» که شامل 8 داستان کوتاه پیرامون 8 شخصیت در ارتباط با حادثه عاشوراست در آستانه میلاد انوار کربلا، در مدرسه علمیه مشکات رونمایی می‌شود.
هر داستان این مجموعه را یکی از نویسندگان حوزه داستان قلم زده است؛ که شامل داستان‌هایی از ابراهیم حسن بیگی، اکبر صحرایی، منیژه آرمین، علی‌اکبر والایی، شیرین اسحاقی، سهیلا عبدالحسینی و بیژن کیا است.

بخش پژوهشی و مدیریت هنری داستان­‌ها توسط گروه پژوهشی شهید صدر(ره)، متشکل از جمعی از طلاب مدرسه علمیه مشکات، در مؤسسه خاکریز ایمان و اندیشه انجام شده است.
علاوه بر استفاده از منابع تاریخی، در تهیه این مجموعه از مشاوره محمدحسین رجبی دوانی در زمینه تاریخی و احمد شاکری در زمینه ویژگی­‌های داستانی نیز بهره برده شده است.
این مراسم روز سه‌شنبه 29 اردیبهشت از ساعت 10:30 در مدرسه علمیه مشکات برگزار خواهد شد.


منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین