عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۳۶۵۵
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹
هیأت داوران مسابقات بین‌المللی قرآن کریم متشکل از ۲۲ داور ایرانی و خارجی است که در دو رشته تلاوت و حفظ کل قرآن مشغول قضاوت هستند.

عقیق:هیأت داوران مسابقات بین‌المللی قرآن کریم متشکل از 22 داور ایرانی و خارجی است که در این گزارش، تصاویری از اعضای هیأت داوران مسابقات تقدیم می‌شود.

امسال آقایان غلامرضا شاه میوه اصفهانی به عنوان داور بخش لحن، احمد ابوالقاسمی داور صوت، سیدجواد سادات فاطمی داور وقف و ابتدا، عباس امام جمعه داور تجوید، رضا دیانت و امیر آقایی داور حسن حفظ، محمد حاج‌ابوالقاسم هادی حفاظ و مهدی دغاغله و معتز آقایی به عنوان استاد راهنما فعالیت می‌کنند. همچنین نجم عبدالله مطر از عراق و خالد برکات از لبنان در بخش وقف و ابتداء، طلال مسمار از لبنان در بخش صوت، ‌طاها عبدالوهاب خبیز از مصر در رشته لحن، نورالدین محمدی از الجزایر و احمد میان الطهانوی از پاکستان در رشته حسن حفظ، حمید مراد محمد اشکنانی از کویت در بخش تجوید، علی سلمان فلیح از عراق در رشته صوت، احسان السید از سوریه در رشته تجوید و عقیل منور از اندونزی در رشته لحن و سمیع احمد خالد العثامنه از اردن به عنوان رئیس هیأت نظارت، داوران خارجی مسابقات بین‌المللی قرآن کریم هستند.

 


سیدجواد سادات فاطمی داور وقف و ابتدا


سلمان علی فلیح از عراق داور صوت


خالد برکات از لبنان داور وقف و ابتدا


نجم عبدالله مطر از عراق داور وقف و ابتدا


امیر آقایی داور حسن حفظ


عباس امام جمعه داور تجوید


طه عبدالوهاب از مصر داور لحن


حمید‌مراد محمد‌اشکنانی از کویت از کویت داور تجوید


عقیل منور از اندونزی داور رشته لحن


طلال مسمار از لبنان داور صوت


از چپ استاد حاج ابوالقاسم هادی حفاظ و استاد عبایی رئیس هیأت داوران


خسروی مسئول هماهنگی داوران مسابقات

 

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین