عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۳۲۵۲
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۵
رئیس سازمان اوقاف:
رئیس سازمان اوقاف گفت: مقام معظم رهبری پرچمدار این مسابقات است و ایشان طی سخنرانیهای خود در جمع متسابقان سیاستها و راهبردهای کلان این مسابقات را ترسیم می کنند.
عقیق:حجت الاسلام والمسلمین محمدی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در نشست ستاد برگزاری سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم با بیان اینکه تمام برنامه های پیش بینی شده برای این دوره از مسابقات باید بصورت کامل و با آمادگی صد در صدی اجرایی شود، اظهارداشت: مسئولان کمیته ها و همکارانشان هرکدام از برنامه ها را به مثابه یک عملیات برای خود تعریف کنند و نگاه بخشی حذف شود .

وی ادامه داد: لازم است مسئولان برگزاری مسابقات همدلی و هماهنگی لازم را در اجرای برنامه ها داشته باشند و با احساس مسئولیت تا آخرین لحظه مسابقات تلاش کنند.

حجت الاسلام محمدی همدلی، هماهنگی و همراهی تامی بخش ها را در قبل ، حین و تا انتهای مسابقات ضروری دانست و تصریح کرد: این هماهنگی و همدلی میان ریاست ستاد برگزاری مسابقات، دبیر ستاد و مسئولان کمیته ها می تواند موجب همراهی و همدلی دیگر اعضا شود.

رئیس ستاد عالی سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم برگزاری جلسات جمع بندی مسابقات را ضروری دانست و افزود: اطلاع رسانی و همراه کردن نخبگان کشور اعم از دانشگاهی، حوزوی، مسئولان و مدیران نظام با مسابقات قرآن در دستور کار ستاد مسابقات باشد.

وی یکی از راه های ترویج فرهنگ قرآنی را توجه مسئولان و نخبگان کشور به قرآن دانست و تصریح کرد: پس از پایان مسابقات، از مسئولانی که دعوتنامه ارسال شده است اما حضور پیدا نکردند، علت عدم حضور آنها سوال و پیگیری شود.

حجت الاسلام محمدی اضافه کرد: تمام تلاش و توان کمیته ها به کار گرفته شود تا برنامه های پیش بینی شده برای این دوره از مسابقات عملیاتی شود و به مردم نیز اطلاع رسانی شود تا آثار آن در جامعه بروز و ظهور پیدا کند.

نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با تشریح اهداف برگزاری مسابقات بین المللی قرآن کریم گفت: این مسابقات با این هدف برگزار می شود که جایگاه قرآن ، این کلام الهی در جامعه اعتلا پیدا کند به عنوان یک نقشه راه، الگو، پرچم هدایت و نقشه زندگی مطرح شود.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه اخلاص برگزار کنندگان مسابقات را یکی از عوامل روح بخشی به مسابقات برشمرد و گفت: نیت و هدف تان از خدمت در این عرصه اعتلای پرچم قرآن و کلام الهی باشد که قطعا با این نگاه، خداوند نیز کمک خواهد کرد.

وی در پایان بر انجام بازرسی و ارزیابی  مسابقات از دید مخاطبان و مردم تاکید کرد و گفت: علاوه بر بازرسی هایی که از سوی کمیته بازرسی صورت می گیرد به طرقی ویژه از نگاه مخاطبان و مردم نیز برگزاری مسابقات را بازرسی و ارزیابی کنید تا نقاط قوت و ضعف مشخص گردد.


منبع:مهر


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین