عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۳۰۷۰
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱

عقیق: رضامعممی مقدم مدیر عامل مرکز توسعه فعالیتهای فرهنگی و دینی سازمان تبلیغات اسلامی از برگزاری چهارمین هم اندیشی تشکلهای شاخص جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با حضور دکتر علی لاریجانی ریاست محترم مجلس شورای اسلامی و حجت الاسلام دکتر سید مهدی خاموشی رئیس محترم سازمان تبلیغات اسلامی در شهر مقدس قم برگزار می گردد.


ایشان شعار" تشکلهای شاخص جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی کانون همدلی و همزبانی دولت و ملت "را بعنوان شعار اصلی این هم اندیشی دانستند و تاکید کردند: برنامه ریزی عملیاتی با بهره گیری از ظرفیت های مردمی جهت تحقق شعار سال مقام معظم رهبری از اولویت های اصلی این نشست می باشد.

حضور 200 تشکل شاخص از سراسر کشور، برگزاری کارگاه هایی با عناوین کارگروه تبلیغ و ارتباطات دینی، محور های تحول آفرین جبهه فرهنگی انقلاب و کارگروه تبیین نقش تشکلها در تحقق شعار سال و همچنین دیدار با آیت الله العظمی جوادی آملی، بازدید از کارگاه ساخت حرمین عسکریین و ... از جمله برنامه های این هم اندیشی است.

لازم به ذکر است این نشست در تاریخ های 23 و 24 اردیبهشت ماه در محل اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم باحضور 200تشکل شاخص جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار می گردد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین