عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۲۹۳۱
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۴
كارشناس مسئول امور فرهنگي بعثه رهبري در كربلا با اشاره به اهميت و لزوم پاسخگويي به مسايل شرعي بانوان از استقرار بانوان مبلغه بعثه مقام معظم رهبري در اماكن مقدس كربلاي معلا براي پاسخگوي مسايل شرعي ويژه بانوان خبر داد.
عقیق:حجت‌الاسلام والمسلمين محمدحسين عسكري اظهار داشت: بانوان مبلغه هر روز صبح قبل از نماز صبح در حرم امام حسين(ع) مقابل باب الرأس تا طلوع آفتاب حضور دارند.
وي با بيان اينكه شماره تلفن اين بانوان مبلغه در اختيار مديران ثابت و راهنماي هتل‌ها قرار دارد و در همه هتل‌ها نصب شده است، گفت: يكي از اين بانوان مبلغه هر روز يك ساعت قبل از نماز ظهر و عصر در حرم امام حسين نيز حضور دارند.
كارشناس مسئول امور فرهنگي بعثه مقام معظم رهبري در كربلا با بيان اينكه با حضور بانوان مبلغه، ويژه برنامه بانوان همه روزه با سخنراني يكي از بانوان مبلغه در خيمه حضرت قاسم ابن الحسن در محل خيمه گاه حسيني كربلاي معلي برگزار مي‌شود، افزود: پس از اين ويژه برنامه، پاسخگويي به مسايل شرعي بانوان تا اذان ظهر انجام مي‌شود.
حجت‌الاسلام والمسلمين عسكري با اشاره به عدم امكان پاسخگويي به موبايل در حرمين حضرت اباعبدالله الحسين و ابالفضل العباس خاطرنشان كرد: با توجه به حضور بانوان مبلغه در حرم ابالفضل العباس روبروي باب ۸ از يك ساعت به مغرب تا پايان مراسم در سرداب علقمي بانوان زائر كربلاي حسيني مي‌توانند به صورت حضوري پاسخ مسايل شرعي خود را دريافت كنند.
وي با تاكيد براينكه اين بانوان مبلغه متخصص در مسايل شرعي ويژه بانوان هستند، خواستار ارجاع بانوان زائر به آنان توسط مسئولان فرهنگي هر كاروان شد و گفت: اين بانوان مبلغه عصرها نيز از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸:۳۰ در خيمه گاه حسيني انتهاي سالن اجتماعات پاسخگوي مراجعان و زائران هستند.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین